@Jaap, Drieske, Citrobenz en alle andere lezers;
Leuk dat jullie het topic nog volgen!
Ik ben dr inmiddels zo ziek van dat ik nauwelijks meer op t forum kom.
Maar na het lezen van wat nieuwe posts in dit draadje gaat het wel weer even
*lacht als een boer met kiespijn*
Wat het nog wat irritanter maakt is dat de Polo totaal niet geschikt is om dagelijk 270 km mee te rijden... en hij rijd ook nog eens wat duurder met zn 1 op 13. ..of ik moet 100 blijven rijden, maar dat is geen doen.. zit ik er nog langer in
Als mijn geld niet naar de Benzer zou gaan zou ik de Polo ook zsm vervangen..
Laatste nieuws is dat hij inmiddels door afstellen en schoonmaken van de injectie, warm goed rijd. Vreemd, want op LPG liep hij ook niet goed?
Bij stoppen wil hij afslaan.
En koud wil hij helemaal afslaan, lijkt er denk ik op dat het stationair toerental niet goed afgeregeld wordt.. maar ik ben de leek hè.
Maken jullie je geen zorgen dat ik het zo zat wordt dat ik hem maar wegdoe, dat is namelijk geen optie.
Zowiezo zou dat niet zo handig zijn, hem wegdoen terwijl hij niet af is.
Maar ik kan hem ook niet wegdoen omdat ik hem van mijn vader heb gekregen, die niet lang daarna overleed.
Best onhandig om sentimentele waarde een stuk blik te hechten.. maar ja.. wat doe je d´r aan he..
Voordeel is dat ik de dagdromen waarbij ik hem in ipv naast de gracht parkeer om de dagwaarde te claimen makkelijker kan onderdrukken.
Zou ik mooi de auto van Pietje -http://w123club.nl/component/option,com_kunena/Itemid,73/func,view/id,97750/catid,19/
- kunnen kopen en de Polo vervangen.
..maar ik zet dus door met mijn Benzer
Bovendien zou het ook niet zo chique zijn om een cadeau van mn overleden vader te misbruiken voor verzekeringsfraude.. eens temeer omdat hij in de verzekeringen zat haha
Dus.. ff doorbijten en hopen dat Harrie hem kan fixen.
..en hopen dat het geen mega-duur probleem wordt..
Ik houd jullie op de hoogte!
..en nu ga ik maar wat nieuwe liedjes op mn telefoon zetten.. de Polo heeft ook geen radio.. dus ik zit als een stumperd met oordopjes in mijn hoofd te toeren haha.. Nee, dat is niet zo erg.. heb deze week ontdekt dat mijn telefoon ook als MP3-Speler functioneert! Dat scheelt enorm tegen de verveling.
<br><br>Post edited by: cruizz, at: 2009/03/01 16:23