[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
W123 en the Blues : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 10:39

W123 en the Blues

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

W123 en the Blues

Berichtdoor Guzziman » 13 feb 2009, 12:49

Ben benieuwd of er nog meer W123 rijders liefhebber zijn van bluesmuziek en ook concerten bezoeken. Dit weekeinde staan er in Delft op veel locaties bands te spelen. Wie gaat er nog meer naar toe?
Guzziman

Re:W123 en the Blues

Berichtdoor Brijn » 13 feb 2009, 13:10

Yep, maar naar Delft ga ik niet, Ospel denk ik wel. Hou van van alles, Big Bill Broonzy, Keb Mo, en vooral West Coast Swing, Rod Piazza.

Ben bassist en gitarist, was ooit lead-gitarist van een jump-blues gebeuren, een keertje de after-blues gebast in Giethoorn met Barrelhouse.
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:W123 en the Blues

Berichtdoor Vinnievw » 13 feb 2009, 22:45

Ik ook luister graag naar een goed stuk bluesmuziek: Albert Collins, Barrelhouse, Lonnie Brooks, Luther Allison, maar ook wat rustiger zoals J.J. Cale of Eric Clapton.

Ben van plan ook Delft te bezoeken morgen.
Vinnievw
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1977
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Van alles en nog wat....