Ik vergeet FRAPS.Die heeft zijn blauwe 230E daar ook gekocht.tot volle tevredenheid.Toen de standkachel defect bleek heeft hij ook een tegemoetkoming in de prijs gekregen.
Als het nu zo is dat de roest pas door het plamuur komt zodra de auto n tijd nat buiten komt te staan dan kunnen deze reparaties best wel jaren geleden hebben plaatsgevonden.
Bij Frank staan ze altijd binnen.Zelfs als ze naar de poetser gaan,dat heb ik hem nadrukkelijk horen verzoeken.Daarvoor heeft SAAR in 010 doorgebracht,binnen gestald als ik Google Earth bekijk.
De derde duitse eigenaar heeft er een paar schades mee gehad en is op n gegeven moment,zeg 100.000,opgehouden met onderhoud door MB,misschien wel met ieder onderhoud.
De man was stokoud toen hij SAAR verkocht en naar Z-Frankrijk verkaste.SAAR mog nie mee.SAAR eindigt voorlopig bij n vierde duitser;HERR WILDERICH KETTELER.Hij had SAAR maar kort,vier maanden.Hij lijkt mij,vraag niet waarom,de malafide kalefateraar die mijn SAAR,voor n handvol zilverlingen,naar de lage landen deed verbannen.
Kijk,de historie van de auto vind ik ook n heel leuk onderdeel.Niet alleen van wie die allemaal geweest is,en hoe ze is onderhouden,en waar.Maar ook de schades.En door wie ze gerepareerd zijn.Ik dacht dat als ik een tijdwindow had betreffende deze plamuurderij,dat ik het dan kon plaatsen op de tijdlijn van de historie.Snapt jij het nog?
vrgr.,wim.
Gewoon omdat t mag,kan en ik het n leuk plaatje vind;zo woont WILDERICH