[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
bekleding van voorportier verwijderen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 19:18

bekleding van voorportier verwijderen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

bekleding van voorportier verwijderen

Berichtdoor mattijs1970 » 14 feb 2009, 21:10

hallo,
vanochtend zakte in 1 keer mijn raam naar beneden :-(
nou kreeg ik niet 123 duidelijk hoe ik in mijn poging om de bekleding van het portier te verwijderen, het handletje van het portierslot (het ding waarmee je dus van binnenuit de deur mee opent) los krijg. de rest is al los: handgreep en slinger voor het raam.
het zal vast een suf truucje zijn, maar ik was bang de boel te slopen.

wie o wie heeft het verlossende antwoord voor mij?

bedankt
Mattijs
mattijs1970

Re:bekleding van voorportier verwijderen

Berichtdoor Semrick » 14 feb 2009, 21:14

Je moet even de zwarte binnenkant (plastic) opwippen met een zakmes of schroevdraaier en deze dan voorzichtig uitnemen.
Als dit zwarte plasctich kapje er uit is zie je een kruiskopschroefje zitten. Die even losdraaien en het chroom komt ook los.
Dan de hele bekleding voorzichtig omhoog schuiven. Oppassen met de protierbak want daar zit een haakje aan en die breekt nog wel eens af.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:bekleding van voorportier verwijderen

Berichtdoor mattijs1970 » 15 feb 2009, 10:15