[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
prijzen onderdelen niveauregeling : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 19:38

prijzen onderdelen niveauregeling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

prijzen onderdelen niveauregeling

Berichtdoor Paulus » 05 jun 2007, 17:56

Beste allemaal, ik heb een probleem. Auto (300TD uit 1979) stond vandaag op de brug. Het blijkt dat er behoorlijk wat lekt. Schokbreker achter lek, beide veerbollen lek, en regelkastje lekt. Monteur adviseert om alles te vernieuwen, ook de nog goede schokbreker, om het meteen goed te doen. (heeft ook mijn voorkeur) Dit gaat natuurlijk veel geld kosten. Wie kan mij, liefst vanavond nog, goede tips (en tel.nr's) geven van bedrijfjes waar ik voor een nette prijs aan deze onderdelen kan komen. Mercedes zelf rekent natuurlijk de hoofdprijs. En kan dat regelkastje inderdaad gereviseerd worden ? en waar ? Hoor heel graag van jullie. gr. Paul.:(
Paulus

Antwoord:prijzen onderdelen niveauregeling

Berichtdoor Wiebren240D » 05 jun 2007, 18:43

Hallo Paulus

zie even bij je Techniek heb ik het al neer gezet wat het beste is

groeten Wiebren ut Snits telnr 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966