Het is nu 22 nov 2024, 00:28
Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)
door electraglide » 16 aug 2007, 20:22
wie weet wat er mij te wachten staat als ik aanhet volgende probleem ga werken?
als ik het raam van rechterzijde open draai gaat het moeilijk tot niet dicht het raam zakt scheef
wie heeft hier ervaring mee?
-
electraglide
-
door Pietje » 17 aug 2007, 00:37
Ik heb het bij mijn W123 nog niet meegemaakt.
Bij andere auto's wel. Is meestal een kwestie van een losse schroef/moer. Je ruit 'staat' op een metalen houder welke is verbonden met het mechaniek. Er zitten wat stelschroeven welke mogelijk te los zitten. Daardoor trekt je ruit scheef.
Daar zal waarschijnlijk wel iets los zitten.
Op zich niet zo'n probleem.
Waar je eerder de fout mee ingaat is het loshalen van het deurpaneel. Te grof te werk gaan kan ervoor zorgen dat de nokken van je opbergvak afbreken. Hierover is al wel eens geschreven:
Bericht gewijzigd door: Pietje, op: 2007/08/17 00:44
-
Pietje
-
door Toontje » 17 aug 2007, 02:47
hoi hoi
zoiets was bij mij ook bij mij zaten de boutjes achter de bekleding los zodat je aan de slinger draaide de boel wegschoof vast gezet en gelijk wat gesmeerd en gaat al stukken beter .
groetjes toontje
groep rotterdam
-
Toontje
- Platinum Boarder
-
- Type wagen: 300TDT
- Bouwjaar: 1985
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
door Martijn 230TE » 17 aug 2007, 09:00
Hallo,
Loopt er in de deur aan de voorzijde (onder de spiegel zeg maar) loopt een geleiderail. Deze kan (in ieder geval wel in de W115) ook los gaan zitten. Hierdoor gaat het raam ook scheef zitten.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, anders laat maar weten...
-
Martijn 230TE
-
door electraglide » 23 aug 2007, 00:01
ok bedankt voor jullie reactie ga ermee aan de slag weet nu wat ik ongeveer kan verwachten thanks
-
electraglide
-
Keer terug naar Interieur