[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ramazan bal : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:31

ramazan bal

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

ramazan bal

Berichtdoor ramazan bal » 24 nov 2011, 00:26

hallo
ik ben ramazan bal uit doetinchem 28jaar oud heb eigenlijk niks met Mercedes ik ben een echte ford man
ben ook in bezit van een ford taunus 17m 1700 v4 uit 1970 ben deze volop aan het restaureren heb ook altijd als dagelijkse auto's een ford taunus gehad
taunus gxl, taunus 26m allemaal op gas dit keer wilde ik wat anders het moest een diesel zijn en het is een 200D geworden van 1982 en tot nu toe bevalt me echt goed. er zit een 240D motor in met 5 bak best luxe ding voor zijn leeftijd elektrische ramen, stuurbekrachtiging, centrale vergrendeling (nog defect)
de carroserie is in redelijke staat alleen beetje schade aan lv scherm en wielrand la is slecht voor de rest bodem en dorpels zijn knetterhard heb de auto ook een beetje opgevrolijkt met een set nieuwste type 18" inch amg velgen en een verlagingsset van 40mm. binnenkort lv scherm vervangen en wielrand achter ff inorde maken en rijden hoeft voor mij niet in concour staat te zijn moet toch als dagelijkse vervoermiddel dienen
zal binnenkort wat foto's plaatsen
m.v.g ramazan
ramazan bal
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: ff voorstellen

Berichtdoor Trouwkoets » 24 nov 2011, 09:35

Ramazen, welkom. Ik kan me voorstellen dat je versligert bent aan oude Fordjes. Maar vooral om van afstand naar te kijken :-)
Je modificaties aan de Benz zijn niet mijn smaak, maar zoals altijd geldt 'iedereen z'n eigen Benz'.
Over de CV is veel geschreven, je moet even door hebben hoe het werkt en dan is het vinden van het lek niet zo moeilijk. Ook komt het wel eens voor dat een nono het systeem uit elkaar heeft gehaald en daarna verkeerd in elkaar heeft gezet.
We houden van foto's.

Caspar
Trouwkoets

Keer terug naar Even voorstellen