Vandaag (eerst met koude motor en daarna met warme motor) nogmaals het vacuum gemeten achter de verdeler op de hoofdslang. In beide gevallen had ik bij stationair draaien een waarde van - 0,74 Bar.
Heb via marktplaats een andere rembekrachtiger gekocht en heb deze vervangen, en het probleem LIJKT OPGELOST
Ik durf het nog niet hardop te roepen maar heb een tijdje proefgereden en alles werkt weer normaal.
Bij het eraf halen van de oude bekrachtiger zag ik wel dat er olie in de oude bekrachtiger zat (van een eerder vacuumlek?). Misschien is hierdoor een membraan in de bekrachtiger stukgegaan?
Als de auto uitstond bleef er lang vacuum in de bekrachtiger want als ik de slang eraf haalde hoorde ik lucht sissen maar zoals gezegd na een paar keer remmen begonnen de problemen.
Ik laat over een tijdje wel weten hoe het gaat want het schijnt een onbekend te zijn dat de rembekrachtiger ook stuk kan gaan.
Groetjes en bedankt voor het meedenken.
Ronald