[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Reparatie bestuurdersstoel - omgeving Heerenveen : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 05:50

Reparatie bestuurdersstoel - omgeving Heerenveen

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Reparatie bestuurdersstoel - omgeving Heerenveen

Berichtdoor CTeodor » 11 jan 2011, 10:04

Beste benzers,

Mijn bestuurdersstoel is aan reparatie toe, is helemaal doorgezakt en de bekleding is ook een beetje kapot. Is er iemand die een bedrijf kent in de buurt van Heerenveen die zoiets kan repareren?

Met een zere (rug) groeten :laugh: ,

Cristi
CTeodor

Re: Reparatie bestuurdersstoel - omgeving Heerenveen

Berichtdoor Semrick » 11 jan 2011, 11:39

Ik denk dat je beter op zoek kunt gaan naar een goede gebruikte stoel.
Dat hij doorgezakt is kun je nog redelijk eenvoudig oplossen maar de bekleding vernieuwen of repareren gaat een vermogen kosten.
Ik weet niet wat voor kleur je zoekt maar op marktplaats wordt vaak al voor rond de 200 tot 250 euro een compleet interieur aangeboden. Er staan momenteel groene, beige en blauwe op.
Wat je niet kunt gebruiken verkoop je zelf gewoon weer. Dan blijft het nog relatief goedkoop. ;)
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor CTeodor » 11 jan 2011, 17:47

Hoi Semrick ,
Ik heb gebeld met Mercedes only in Hapert en gelijk succes.
Ik heb daar precies dezelfde stoel met de juiste bekleding gevonden.
Alleen dit is een rechter stoel, maar volgens hun past het gewoon.

Vg Cristi
CTeodor

Berichtdoor Semrick » 11 jan 2011, 19:23

Kijk dat is mooi.
Die stoel past wel maar je zult wel wat dingetjes moeten ombouwen. Onder andere de hoogteverstelling aan de zijkant van de stoel. Maar voor zover ik het weet is dat allemaal goed te doen. En ik denk niet dat je hem voor de prijs die je nu betaald opnieuw had kunnen laten bekleden en repareren. een nieuw verenpakket schijnt al 250 euro te kosten heb ik me wel eens laten vertellen.

Groeten,
Eric
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor pjb » 12 jan 2011, 11:48

Heeft die kerel in Oudehaske geen stoel voor je? Hij heeft er genoeg auto's staan.

Gr Pieter.
pjb

Berichtdoor CTeodor » 12 jan 2011, 11:59

Nee, helaas niet. Hij kan de stoel wel repareren maar dat kost dubbel dan een goede tweede hands stoel. En dan blijf ik nog met beschadigde bekleding.
Gr. Cristi
CTeodor

Berichtdoor pjb » 12 jan 2011, 22:14

Ok, jammer. Ik ben er vandaag nog langs gereden, hij had nog wel dezelfde kleur coupe staan die ik heb 930 Silberblau.

Ik weet wel dat er in Hardegarijp ook altijd een bekledingreparateur zat, die heeft eens een stoel gerepareerd van een 190d die ik gehad heb. En moet zeggen dat dat toen vakkundig gedaan is. Ik weet niet of hij er nog zit, maar misschien kun je ff googelen.

Gr Pieter.
pjb

Berichtdoor CTeodor » 16 jan 2011, 19:58

Ik heb inmiddels mijn stoel binnen. Hij is wel rechts.
Kan iemand mij de stappen uitleggen om een rechter stoel geschikt te maken voor
links? Ik weet dat de rails eraf moeten komen, maar hoe zit verder met de verstelling en
de gordel? Misschien heeft iemand foto's?

Gr
cristi
CTeodor

Keer terug naar Interieur