[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Rob Holewijn haalt landelijk nieuws : Van alles en nog wat....
Nou dat is lache Hahahaha.... Staat binnen kort BUMA/STEMRA op de stoep en een gemeente Ambtenaar om extra Precario rechten te incasseren, bij Rob Holewijen hahahahaaaa.
Stelletje gekken.
Maar ff zereneus, ze komt al van af het voor jaar en ik heb er nog nooit horen zingen, en verder helemaal geen laast van die mevrouw.
Maar het is alleen maar positieve reclame!!
Ach sommige mensen hebben tegenwoordig overal last van, en die trekjes komen steeds meer deze kant op helaas.
Je kunt het van de week wel weer zien in Steenwijk waar de "bekende" Ecowoning afgebroken wordt omdat er een paar "importburen" last van hebben.
Dus van de hema naar Harma, persoonlijk zou ik zorgen dat ik voor het zingen de zaak uit was, om maar eens een variatie op een bekend thema aan te halen.
Groet, henk lith.<br><br>Post edited by: henklith, at: 2008/03/15 22:33