[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Rondvliegend wild : Van alles en nog wat....

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 jan 2025, 17:47

Rondvliegend wild

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Rondvliegend wild

Berichtdoor Hans230CE » 13 apr 2009, 20:39

Hier word ik echt niet vrolijk van, gelukkig heeft de meeuw, een volwassen exemplaar van J V Gent,het ook niet overleefd. Aanrijding gebeurde aan een snelheid op mijn "geef gas" stuk aan +140. Binnen en buitenruit naar de kl*te, de splinters vlogen rond mijn koppie.
Ben voor de Troll gelukkig verzekerd tegen glasbraak. Toch eens overdenken om het voor de Benz ook te doen.

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re:Rondvliegend wild

Berichtdoor Toontje » 14 apr 2009, 19:15

hoi hoi
nah das nou niet netjes he 140+ tssssssssss maar colega heeft pas zoiets gehad met een vogel die had aleen de pech dat die op de motor reed was met blauw blauw naar ziekenhuis dus kan toch erger.
groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Markparket » 14 apr 2009, 23:05

Tja Hans,

Het zou verboden moeten worden, al die vogels!

Vandaag uit der Heimat terugkerend ook bijna een kudde kraaien op de auto gehad, en mijn dak stond open ook;-)

Groeten en sterkte van Die Anti Vogel Gruppe!
Markparket

Berichtdoor Bogent » 15 apr 2009, 08:57

Je moet ook geen blikjes met drinken op het dashboard zetten daar duiken ze op af natuurlijk :)
Bogent

Berichtdoor Toyman » 15 apr 2009, 10:55

ja moet je zelf van geluk spreken

Toyman

Keer terug naar Van alles en nog wat....