[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
rugleuning verzetten van W123 : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 04:59

rugleuning verzetten van W123

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

rugleuning verzetten van W123

Berichtdoor Sam » 23 mei 2011, 16:27

weet iemand of de rechter rugleuning van de voorstoel ook links gezet kan worden ,ivm instap schade van de bekleding .meestal zijn de rechter leuningen in goede staat het is een W123 :dry:
Sam

Re: rugleuning verzetten van W123

Berichtdoor Hans230CE » 23 mei 2011, 16:41

Gebruik eens de zoekfunctie, ik ben zeker dat het aan te passen is, maar zo verwisselen gaat niet.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor CTeodor » 09 jun 2011, 16:45

Ik denk dat het makkelijker is de linker stoel te vervangen door de rechter stoel.
Dat heb ik ook bij mijn W123 gedaan.

Kost je ongeveer 1,5 - 2 uur werk.

vg
Cristi
CTeodor

Berichtdoor Raytheman » 09 jun 2011, 19:55

Leuningen verzetten id 3 bouten per kant. Dus 6 per stoel. Je kan dan alleen geen armleuning meer monteren denk ik.
De hele zitting verzetten kan ook maar vaak is de bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar en de bijrijdersstoel niet. Dat moet je dan ook overzetten.
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Keer terug naar Interieur