[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ruitenwissers : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:04

ruitenwissers

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ruitenwissers

Berichtdoor johan » 06 maart 2007, 17:21

Bij de Merc.dealer kosten ruitenwissers ruim € 28,00 per stuk. Kent iemand een goedkoper adres?
Ik hoor het graag.

m.vr.gr. Johan
johan

Antwoord:ruitenwissers

Berichtdoor Wiebren240D » 06 maart 2007, 18:45

Hallo Johan

dat is toch niet waar.

voor mijn ouwe W115/114 ben ik bij de dealer nog geen 10 euro kwijt.

ja moet ik de wisserblaaden er wel zelf in zetten maar dat is het werk niet ik denk nog geen 15 minuten is het klaar.

ik denk dat je met een luie dealer te maaken hebt wil zich niet meer in spannen voor een oude Mercedes

maar ik denk dat Meneer Harry in Westbroek je wel kan helpen vraag daar ook eens wat de ruiten wisserbladen kosten
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roger » 06 maart 2007, 20:24

Gewoon de lengte opmeten en een set bij Halfords kopen of Brezan.
Roger

Berichtdoor johan » 06 maart 2007, 20:43

Dat had ik gedaan. Maar de wisser van Halford sluit toch niet zo goed op het raam aan.
Dus weet iemand iets beters.
(De wissers van de dealer waren zonder arbeidsloon).

groet, Johan
johan

Berichtdoor Lode » 06 maart 2007, 21:07

Ik heb bij Van Dijk een paar maanden terug nieuwe bladen gekocht. Was ongeveer hetzelfde kwijt als jij Johan dus dat zal wel kloppen.
gr. Lode

Lode

Berichtdoor Wiebren240D » 07 maart 2007, 00:32

Hallo Jongens

ja je kunt die kant en klare dingen van Halfords of van de LIDL of ALDI die ze verkoopt zijn van die universeele dingen het past wel maar toch niet je dat

maar ik snap 1 ding niet die wisserblaaden van een W115/114 kun je gewoon los bij de dealer krijgen en waarom die van een W123 niet dan

leg mij dat issss uit ik bestel ze zo bij wensink hier ik Herenveen
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek