- CL55 AMG
- 20191029_085423.jpg (2.51 MiB)
- 240D
- $_86 (1).jpg (126.74 KiB)
Mijn naam is Marco en ik woon in Beverwijk.
Heb in verleden al aantal Mercedessen mogen rijden. Meestal geen langdurige blijvers. Ik heb al eens een 300 Diesel Turbo (W124) gereden. Fantastische machine die ik helaas toch te vroeg weer verkocht heb. Dat geldt ook voor de 230TE (W124). Ook dat was een heerlijke en ruime wagen. Daarna was het een tijdje stil met de Mercedessen. Heb ook voorliefde voor Italiaanse bolides namelijk
Nu ben ik toch ook weer trotse eigenaar van een W123 240D. Deze heb ik uit Belgie geimporteerd aangezien deze in NL niet te vinden is. Ik probeer ff een foto bij te voegen. Deze is in mooie conditie. Wil alleen de automaat laten nakijken en wellicht laten vervangen door een gereviseerde bak. Of wellicht een iets modernere bak. Moet nog even zien. Indien iemand tips heeft qua garage of verkrijgbare bak voor mijn W123 hoor ik graag natuurlijk. Deze gaat nog een jaar in mijn garage. Daarna is die 40 jaar oud en mag overal gratis rijden. En hij rijdt fantastish!
Daarnaast heb ik een CL55 AMG (w215) uit Dubai laten importeren. Heb nu ff wat problemen om op kenteken te krijgen ivm sluitingen keuringstations overal. Deze gaat via Duitse route, op NL kenteken.
Spreek jullie later,
grt,
Marco