[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Sahara weiss?? : Even voorstellen - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:51

Sahara weiss??

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Re:Sahara weiss??

Berichtdoor Pimmelot » 21 feb 2010, 20:04

gefeliciteerd Ed.Denk dat ik SAAR ga verkopen want heb het COROLLA van nm vrouw in de prak gereden.
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 21 feb 2010, 20:05

<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2010/02/23 17:24
Pimmelot

Berichtdoor Edwin1966 » 21 feb 2010, 20:32

SAAR verkopen!!!!! Neeeeeeehhhhh zag gisteren op de oldtimerbeurs nog een leuke belastingvrije renault 11 voor 900 euro. Je koopt gewoon een leuk autootje voor haar en blijft ook SAAR trouw!
Edwin1966
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1983
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Pimmelot » 22 feb 2010, 12:23

leuk dat je meedenkt Ed maar t moet n automaat zijn en n Corolla en blauw.Nu is blauw niet gelukt maar de rest wel.

Maar SAAR moet er echt aan geloven.Heb zelfs de doppen teruggeplaatst en denk dat CLONK-O-MATIC er ook maar af moet.Ze is overigens niet alleen op marktplaats want de scooter staat er ook op.
Pimmelot

Berichtdoor Frasp » 23 feb 2010, 00:12

He Wim, da's jammer. Heb Saar nog niet gespot op MP, maar gezien je laatste berichtje moet ik er toch maar vanuit gaan dat 1 van de meest roemruchte duo 's in W123-land uit elkaar is.

Rest mij niets anders dan er even bij stil te staan en te hopen dat Saar niet in de handen valt van een nietsontziende Deutsche schredder. En laat ajb de "clonck-o-matic" zitten.

Wim, misschien een keer een Corolla-W123 treffen als het niet te pijnlijk is :-)

Groet
Frank
Frasp

Berichtdoor Sandbeige » 23 feb 2010, 15:42

Dezelfde huiskamer als ik heb? HennaRot ?
Sandbeige

Berichtdoor Pimmelot » 23 feb 2010, 18:23

Nou FRASP,den pimmelot heeft zo ondertussen hier en daar wat weten op te prikken en als we n paar weken rustig aan doen kan den SAAR vielleicht blijven.Kunzt en vliegwerk was geboden,van mijn kant dan want dat zijn niet SAARs sterke punten.T is kantje boord,de nood was hoog.Heb zelfs mn vrouw proberen warm te maken voor wat webcamwerk.Ze wilde niet.(Heel beknopte samenvatting van haar antwoord).

Zit al te mijmeren over de pannuhkoekkuhrit.

groeten,wim,KOMM-WIEDER-JUNGEN-GRUPPE
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 23 feb 2010, 18:26

aardig imposant caarportje heb je daar trouwens opgerig Edwin 1966
Pimmelot

Berichtdoor Edwin1966 » 23 feb 2010, 18:32

PPPpffffffffffffffffffffffffffffffff op het nippertje begrijp ik. Je hebt vast veel moeten doen (laten) om mevrouw te plezieren!!! (bij jou thuis gaat de rook blijkbaar ook niet tegen den wind in) Het wordt inderdaad weer eens tijd voor een treffen, ik zou zeggen als Frank en jij je nou eens aanmelden voor de pannekoekenrit........

Die carport ja pure en bittere noodzaak, je kunt ze natuurlijk niet altijd maar onbeschermd buiten laten staan. Zou je met SAAR toch ook niet doen?
Edwin1966
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1983
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Frasp » 23 feb 2010, 23:36

Wim, het is met jou ook echt living on the edge. Maar opluchting maakt zich van menigeen meester.
"Jungen komm bald wieder": uit mijn hart gegrepen.

En v.w.b. de pannekoekrit. Ik moet wat verzetten, maar het zal wellicht gaan lukken. Potdorie nog aan toe.

Frank
Frasp

Vorige

Keer terug naar Even voorstellen