[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Schaltplan 300D: kosten 1 postzegel : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 06:54

Schaltplan 300D: kosten 1 postzegel

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Schaltplan 300D: kosten 1 postzegel

Berichtdoor Bemerbenz » 03 apr 2008, 14:49

Wie interesse heeft in een electrisch schema van een 300D, A3 formaat in kleur dubbelzijdig, stuurt een email naar gjwessels@gmail.com
Krijg je mijn adres waar je een postzegel naar toe kunt sturen met je adres, daarna valt het Schaltplan 300D in je bus.
Zelf op ebay.de aangeschaft.
Beperkte gratis oplage, bij teveel animo ga ik er dik voor laten betalen.....moet niet op werk gaan lijken.

Gerrit<br><br>Post edited by: Bemerbenz, at: 2008/04/03 14:51
Bemerbenz

Re:Schaltplan 300D: kosten 1 postzegel

Berichtdoor henklith » 23 apr 2008, 15:29

Hoi Bembe,, Hoe zit het met het project?
Ik heb je een envelop gestuurd, met twee nette nederlandse postzegels van 44 cent! :o))
Groet, Henk lith.

NB: vandaag zal ik wel niks ontvangen, want de postbode staakt begrijp ik.
henklith

Berichtdoor Bemerbenz » 23 apr 2008, 15:36

Henk,

Hoe denk je dat ik aan gratis postzegels kom ?
Ik heb de inzendingen (15 stuks) verzameld en ze zijn (hoe toevallig) begin van deze week op de bus gegaan, moet dus deze week bij je binnen zijn (afhankelijk van je stakende postbezorger). Zo niet, dan komt de volgende gratis naar je toe. Wel jammer dat ik hier nu publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld ivm vermeende illegale postzegelinzameling..
Bemerbenz

Berichtdoor henklith » 23 apr 2008, 15:43

Ha ha, Bembe,,, hoe zou ik jou aan de schandpaal kunnen of willen nagelen?
Punt is met dat soort dingen je vergeet het op een gegeven moment, en na een paar weken denk je ineens.....
Ik dacht ook mischien heb ik wel een "procedurele" fout gemaakt :o(
Top Bembe!! ik wacht het geduldig af, en bedankt he!
Groet, Henk Lith
henklith

Berichtdoor Bemerbenz » 23 apr 2008, 16:09

Henk,

Alles sal reg kom indien elke man zijn plicht doen" is deur pres. J.H. Brand (1823-1888) gesĂȘ. Hy was president van die Vrystaat vanaf 1864 tot met sy dood in 1888. Die woorde het hy gesĂȘ nadat die Boere van die Vrystaat in 1865 'n veldslag teen die Basoetoes onder koning Mosjesj verloor het.
Bemerbenz

Berichtdoor W123 » 23 apr 2008, 19:19

Ik heb het vandaag ontvangen.BEDANKT

Groetjes

Ron
W123
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor henklith » 23 apr 2008, 23:42

Ick bin in die blijd afwachting, end hebde al vrtrou in.
Wie dat ooit gezegd heeft is nooit bekend gemaakt, maar het spreekt mij wel aan.
Groe van Mi, Henk
henklith

Berichtdoor Bemerbenz » 24 apr 2008, 09:53

Henk,
Vertrouwe is goed, kontrolere is beter.....
Tjek je postbode, volgens mij is hij er vandoor met je Schaltplan !!!
Bemerbenz

Berichtdoor henklith » 24 apr 2008, 10:31

Hoi Bembe,, ik wacht deze week nog even af, zal wel goed komen, de postbode rijdt in een BMW, dus die heeft er geen belang bij.
Groet, Henk.
henklith

Berichtdoor henklith » 24 apr 2008, 21:42

Nogmaals Hoi Bembe :o)
vandaag is de envelope op de deurmat gevallen met,, jawel! hartstikke bedankt, behoorlijk stuk electro zit daar in he!
Leuke envelope ook Bembe! ik dacht dat ik uitgenodigd werd voor een terugkomdag van mijn vroegere onderdeel :o))
Maar dat zal ik wel niet meer mee maken, mijn squadron is al lang op geheven sinds de koude oorlog afgeschaft is.
Groet, henk lith.
henklith

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto