[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
schokkende beweging naar voren! : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:53

schokkende beweging naar voren!

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

schokkende beweging naar voren!

Berichtdoor Cashmoney » 24 aug 2012, 09:50

goedendag W123 liefhebbers ik heb sinds kort het volgend probleem, als ik de auto terugschakel naar de 2e versnelling om ,de bocht te nemen en ik ben daarna op de rechte stuk van de weg dan begint de auto te schokken naar voren, niet altijd soms gaat het dagen goed....heeft het iets met benzinetoevoer te maken?

Alvast bedankt!
Cashmoney
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230C
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: schokkende beweging naar voren!

Berichtdoor Kootrudy » 29 aug 2012, 20:45

is dat alleen in zn twee? of als je echt hard de bocht omgaat? zou kunnen dat je filter verstopt zit. maar ik kan nou niet verzinnen waarom dit na een bocht zou zijn. los contact van de benzinepomp?
Kootrudy
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek