door Stanley 300D » 20 mei 2011, 17:42
Komt echt van voren, rechtsvoor om precies te zijn. Remblokje is het ook niet.. die heb ik net 3 dagen geleden allemaal vervangen na het reviseren van de voorremmen.
Vanmiddag nogmaals de W123 op de brug gezet.. en als ik mijn auto dus met de voorbanden van de grond heb, dus niet op de brug, dan kan ik mijn band helemaal tegen de veer aandraaien.... Niet veel, maar hij raakt hem wel. Als ik de wielen de andere kant op draai dan lukt me dat aan de linkerkant niet.
Maar als ik de wielen dan weer op de grond zet dan komt de band er niet tegen aan.. Maar als ik een bocht neem dan hangt de auto natuurlijk wat meer naar recht, of zakt wat meer in. Dus het kan zijn dat mijn rechterband tegen de veer aanloopt in een bocht. Maar hoe kan dat nou opeens.. het is echt pas een paar dagen geleden begonnen. en mijn auto trekt niet tijdens het rijden. Hij spoort gewoon goed. Erg raar.
Moet maar eens naar een echte expert.. Kun je dat stellen eigenlijk, hoever de wielen door kunnen draaien bij het sturen...?