[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
slang ruitenspoeier T Model + bekleding C stijl : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 01:13

slang ruitenspoeier T Model + bekleding C stijl

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

slang ruitenspoeier T Model + bekleding C stijl

Berichtdoor Guzziman » 30 sep 2007, 13:36

Ik moet de slang vernieuwen van de ruitensproeier van mijn 230T.
Kan iemand mij uitleggen welke weg deze slang aflegt van reservoir naar sproeikopje. Volgens mij loopt hij over de rechterwielkast door omhoog in de rechter C stijl. Helaas heb ik nog niet kunnen ontdekken hoe ik de blauwe bekleding van die stijl moet demonteren. Aan de zijde van de verbanddoosklep zitten 2 boutjes, maar als ik die los heb zit er verder nog weinig beweging in. Hoe zit het verder vast?

Jan
Guzziman

Re:slang ruitenspoeier T Model + bekleding C stijl

Berichtdoor Guzziman » 03 okt 2007, 15:43

Hallo forummers,

Ik denk dat jullie hier allemaal overheen hebben gelezen of hebben jullie geen verstand van slangetjes en C stijlen?

Ik hoop toch nog op een paar reacties, anders rest mij niets anders mijn licht op te steken bij Arie van Schie. Bij hem zag ik afgelopen winter een minder beklede T staan, misschien weet hij raad.

Dus kom maar nu op met jullie adviezen. Hou ze niet voor jezelf.
Guzziman

Berichtdoor Semrick » 03 okt 2007, 15:54

Ik ga er van uit dat je de slang bedoelt van de installatie in de achterklep of lees ik het verkeerd?
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Guzziman » 03 okt 2007, 15:59