[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Sleutel : Algemene vragen over jouw auto
Misschien voor de meeste mensen een overbodig verhaaltje maar ik vond het leuk om mee te maken: Bi mijn pas aangeschafte 250 zat een contact sleutel die nog maar nauwelijks werkte, dus namaken had ook geen zin.Ik ben naar de Mercedes dealer gegaan en heb aan de hand van mijn keteken een nieuwe sleutel besteld, en waarachtig een week later had ik een perfect werkende nieuwe sleutel.Echt fantastisch.
De kracht van Das Haus, waar andere merken hun oldies laten zitten en zoek het maar uit! Daarom rijden we deze oude dames, omdat Mercedes de oudere auto's niet vergeet en ondersteunt.
Naar ik begrepen heb is een goed passende sleutel ook het behoud van een (contact)slot.
Al moet je in het begin wel voorzichtig zijn met je nieuwe sleutel, want er kunnen scherpe randjes aan zitten <br><br>Post edited by: Motormongool, at: 2008/08/20 09:35
Nog wat extra info van mijne kant.
Als je een sleutel besteld op het chassisnr dan moet je wel zeker weten dat je sloten nooit zijn vervangen anders gaat het sleuteltje niet passen.