[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
sluiting OLDTIMER Mercedes WESTERVOORT : Van alles en nog wat.... - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 17:26

sluiting OLDTIMER Mercedes WESTERVOORT

Dit is de plek waar over van alles en nog wat gepraat kan worden.

Re: sluiting OLDTIMER Mercedes WESTERVOORT

Berichtdoor Toontje » 14 dec 2012, 14:02

en dan heb ik het niet eens over auto handelaren maar handelaren in het algemeen
trouwens maakt niet uit wat of wie
als je te horen krijgt dat maandag de brandstof een euro de liter duurder word sta je net als een ieder het weekend je wagen vol te tanken en de benzine boer speelt daar handig op in door te zorgen dat zijn tanks vol zijn

en voor mij was het heel simpel na ruim 30 jaar dienst te hebben gedaan bij zo'n multinational eruit getrapt worden en dan als oud kadaver maak je van je hobby maar je werk
ja en dan duw je daar je spaarcentjes in en dan heb je inmiddels voor een klein kapitaal aan wagens te staan en dan door zo'n mededeling heb je ineens een berg heel duur oud ijzer te staan
dus ja ik ben ook zo'n gelegenheids figuur en geen steek anders als ieder ander mens
Bijlagen
SAM_8941.JPG
SAM_8941.JPG (108.58 KiB)
SAM_8101.JPG
SAM_8101.JPG (105.91 KiB)
SAM_7448.JPG
SAM_7448.JPG (100.89 KiB)
SAM_7437.JPG
SAM_7437.JPG (92.25 KiB)
SAM_7016.JPG
SAM_7016.JPG (95.79 KiB)
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MJW123 » 14 dec 2012, 14:20

Sorry Toon,

Ik heb toch de indruk dat het bij jou niet alleen keiharde handel is maar voor een groot deel ook liefhebberij.
De laatste zin dat je nu een hoop oud ijzer hebt is daarom volgens mijn mening pure onzin want het zijn stuk voor stuk prachtige Mercedessen en dat zal altijd zo blijven.

Het is net als bij de economie als iedereen maar blijft roepen dat het klote gaat zal het ook nooit iets worden.........

Dus voor ons allen, KOP OP en geniet net als voorheen van onze prachtige hobby.

Allen een prettig weekend
Mark

p.s. voordat je zegt jij hebt makkelijk lullen, ik heb er de afgelopen jaren ook 12 verzamelt en dus raakt een andere oldtimerregeling als de huidige mij ook.
Laatst bijgewerkt door MJW123 op 15 dec 2012, 11:55, in totaal 1 keer bewerkt.
Vriendelijke groet,
Mark
MJW123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1964
Automaat: Nee

Berichtdoor Quinten » 14 dec 2012, 16:24

De wagens die jij heb staan Toon krijgen helemaal geen last van een nieuwe regeling, alleen de wagens tussen 25 en 30 jaar die bedoelt zijn voor dagelijks gebruik worden niet meer interessant.
Maar het zou wel handig zijn dat er nu snel duidelijkheid komt wat de nieuwe regeling precies gaat inhouden want ondernemers als jij hoeven helemaal niet het slachtoffer te zijn van de huidige (onnodige) onduidelijkheid.

Met wat ik zei over geen medelijden met handelaren daar bedoel ik handelaren mee die b.v. jaren lang pronkstukjes van 25 a 26 jaar oud uit het buiten land haalden voor een prikkie (b.v. een 230E van 1986 met 80.000 km) daar een LPG installatie in gooiden en dan met 6 a 7 k verschil verkochte, zodat de nieuwe eigenaar er binnen paar jaar een paar ton bij konden rijden,... met als gevolg.... de wagen niets meer waard....de koper is nog steeds niet uit de aanschafkosten qua besparing op de mrb...... de enige die lachte was de handelaar..... nou nu niet meer,.. prima toch :)

En dat verhaal over bedrijven die nu veel minder omzet krijgen doordat er minder jonge mrb vrije wagens komen voor onderdelen en reparatie's,... die mensen gaan nu toch in een andere wagen rijden die ook onderhoud en reparatie's nodig hebben? die mensen stoppen niet met autorijden.....
Quinten

Berichtdoor wwwW123 » 18 jan 2013, 23:32

....ben ook benieuwd, hoe men met auto's omgaat (vanuit overheid) voor mensen die dagelijks een moderne eco auto rijden en dan nog 2 of 3 oldtimers erbij hebben, die aantoonbaar erg weinig gebruikt worden..naast een motor.. :( .???
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980
Automaat: Nee

Vorige

Keer terug naar Van alles en nog wat....