[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
startmotor : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 20:32

startmotor

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

startmotor

Berichtdoor ericuitweert » 06 jan 2006, 02:19

ik wou mijn startmotor verwijderen maar kan iemand mij vertellen hoe ik bij de bovenste imbus bout kom want het is maar krap allemaal of mij handen zijn te groot en welke maat is die imbus.
b.v.d.eric
ericuitweert

Re:startmotor

Berichtdoor benzfreakfrans » 06 jan 2006, 04:32

dopinbus 10 mm twee lange verlengstukken knikstuk en ratel
langs de versnellingsbak en hopen dat je hem loskrijgt
het koste mij een knikstuk en een inbus
sucses

m.v.g.frans
benzfreakfrans

Berichtdoor Wiebren240D » 16 jan 2006, 20:03

hallo jongens

maar Frans vertel er dan ook even bij dat het dan wel van onderen af moet gebeuren op een brug is het zo klaar

groeten wiebren nieuwenhuis
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Topasbrauner » 16 jan 2006, 20:10

Hangt er wel vanaf wat voor motor Wiebren,
Mijn 200D pak ik hem zo af, zonder al die verlengstukken. Als jij het hebt over een zes cilinder ja dan is wel wat lastiger, moet je wel 1 meter of meer aan verlengstukken hebben
Topasbrauner

Antwoord:Re:startmotor

Berichtdoor ericuitweert » 22 jan 2006, 14:26

frans bedankt voor de informatie het ging gelijk een stuk makkelijker de startmotor hangt er al weer onder maar toen ik wou starten bleek dat mijn contactslot kapot was dus die heb ik er ook maar uit gehaald morgen haal ik een nieuwe en dan kunnen we weer rijden gelukkig contact slot is trouwens makkelijk te vervangen.
groeten eric
ericuitweert

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto