[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Stationair 300TD : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 03:55

Stationair 300TD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Stationair 300TD

Berichtdoor JeroenW » 14 nov 2006, 21:25

Beste leden,

Kan iemand mij vertellen of er op een 300TD misschien een mogelijkheid is om s'winters een verhoogd toerental(choke) te bewerkstelligen?, of moet ik dat zelf doen met de bekende rechtervoet?

Bij voorbaat dank
Groeten JeroenW
JeroenW

Antwoord:Stationair 300TD

Berichtdoor Wiebren240D » 14 nov 2006, 21:43

hallo JeroenW

ik zie je probleem al je hebt je auto om gebouwt van benzine naar diesel en alles mooi aan gesloten maar je bent 1 ding vergeten dat is het kleine knopje op je dashbord dat hoort bij een diesel met dat knopje kun je zonder problemen het gas om hoog draaien zie maar eens in een gewone diesel zit het knopje op het dashbord aan de linker kant ter hoogte van de richting aan wijzer schakelaar gewoon even een gaatje boren en dat knopje er in zetten en onder de moterkap aansluiten en je zet je moter zo even hooger in toeren en als de moter warm is zet je het weer lager zo hoort het hoor

groeten Wiebren Nieuwenhuis tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor JeroenW » 15 nov 2006, 21:06

Hadi Wiebren,

Ik heb het torretje er niet zelf ingebouwd maar mijn Benzje zo gekocht. Dus nu ben ik op zoek naar een compleet setje handcoke voor een diesel, dus knopje + kabel en wat er verder nodig is.
Ik kan zaterdag in iedergeval wel even kijken bij de echte diesels waar het knopje precies moet zitten.

Wiebren in ieder geval bedankt voor je kennis
Groeten Jeroen
JeroenW

Berichtdoor zilver101 » 17 nov 2006, 23:22

Jeroen, volgens mij hoort dit en veel andere zaken op techniek thuis en niet hier!!!
Voor anderen die juist op techniek kijken is deze info dan niet te zien.
Zilver101
zilver101

Berichtdoor JeroenW » 18 nov 2006, 18:03

Excuse me
JeroenW

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto