Beste Leden,
Tjonge jonge jonge wat zijn ze erg de mensen die de ons zwart cq grijze asfalt bevuilen. Ik op tijd weg uit Limburg, Geleen de A2 op en ja hoor, Lekker allemaal links blijven hangen.
Zo kan Arno niet optijd in de Hofstad zijn om zijn clubgenoten iets belangrijks te melden.
Maarja alles reed dus links, dan maar rechts er voorbij de toerenteller in het rood en planken naar de Hofstad en om op tijd voor bij de randweg Eindhoven te zijn 16:30 uur 't ken net:unsure: Billen dicht knijpen en planken:pinch:
Ja hoor de 1e file doemt zich op A58 net voorbij Eindhoven, links rechts waar ik voorbij kon ging ik aan voorbij ook nog even een afslag en een benzine station meegepakt d'r af en d'r op en gas:whistle:
Ik moest en zou het halen de boordcomputer gaf aan nog 178km en nog voor 211km aan brandstof.....Pfffffffffff als dat maar goed komt want ik ga echt geen tijdverspillen met tanken:S
Plotseling gaat het fantastisch steeds meerr rijbanen beschikbaar van 2 naar 3 van 3 naar 4 en ja hoor ik ben op de A16:laugh:
Maar toen melde de radio een ongeluk op het kleinpolderplein A20, A13 dus dan er maar af bij Rotterdam Hillergersberg en binnendoor crossen achter Rotterdam Airport langs:unsure:
De A13 weer op, naar de Eindbestemming Kasteel Oud Wassenaar waar ik de des betreffende man moest afzetten.:laugh
@%&@%@#%^%%^&$#
de Radio meld weer dat op de A4 bij Leidschendam weer 6 klungels op elkaars bumperkleven:evil: .
Met nog voor 34 km Brandstof in de tank kwam ik dus om 18:30 uur aan op Kasteel Oud Wassenaar.
Shit Shit Shit weer te laat om jullie het goede nieuws te kunnen melden en te laten zien.
Ben vandaag begonnen van de Hofstad naar Amsterdam van A'dam naar Brussel van Brussel naar Breda van Breda naar Geleen van geleen naar Wassenaar............800km verder het zweet in mijn bilnaat gereden om voor jullie alles op tijd te regelen maar nee hoor al die mensen die niet op het asfalt thuis horen zitten je weer in de weg.
Leve de Koningin, Arno uit de Hofstad,
P.S. Ik kijk zo uit naar morgen dat ik het jullie kan gaan vertellen.