Hallo beste vrienden,
Ja toch ik mag jullie nu tot mijn (enigste) vrienden scharen, ja toch????????:unsure:
Vele onder de mede reizigers zullen nu begrijpen waarom ik geen vrieden heb, snik en echt ik wil wel anders maar ik kan het niet!! Oh ja joh??
Oh ja???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Oh?!
Ieder geval begon de reis voor mij al zeer slecht, potverdikke ik was 's morgens lekker bezig geweest om de Benz in te laden met de spulletjes! Daarbij mijn schoenen van 15 jaar aan, omdat dit mijn huis/tuin en keuken instap schoenen zijn! Staan we vervolgens in Heerenveen op JanBenz1 te wachten, zie ik ineens dat ik die ouwe afgetrapte schoenen nog aan heb!! Jemig ik heb echt 3 dagen moeten afzien omdat deze erg slecht waren: geen steun en vooral van binnen erg stuk en na 15 jaar willen die dingen wel echt stinken, man
.
Sorry jongens en meiden! Maar goed de hele heen reis mij verheugd op de fantasitische Duitse keuken dus na 11 uur rijden, lekker eten!!!!
Tsjonge, jonge jonge wat een voedsel werd ons voor geschoteld, echt ongelooflijk! Volgens mij stond de kok van het klokhuis daar in de keuken! Hele dagen meelballen draaien van oud brood en om dit lekker klef te maken en klodder snot of keelschraapsel er bij en dan met zijn blote voeten (met zwemmers exceem tussen zijn tenen) de boel kneden
Tsja ik had honger dus toch maar de boel opgegeten (na die heerlijk gevulde en helemaal niet te zoute soep). Gevolg 3 dagen obstipatie dus geen ontlasting gehad
Maar goed nieuws vanmiddag was het eindelijk zover, ik kreeg weëen en na 3 uur persen was dit het ongelooflijke resultaat!!
Echt het is niet eens verteerd, die meelbal en het vlees kwam er onverteerd uit, zie hier het bewijs!!!!:blink: