[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
stuurspeling : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 23:29

stuurspeling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antwoord:stuurspeling

Berichtdoor MajikSimon » 20 feb 2007, 00:43

Wat een vuile gore rotstreek idd...als er moedwil achter zit

ik zou het er niet bij laten zitten. je meot blijven mailen bellen en schrijven.

Desnoods dreigen met een rechtszaak, bij TNT en dat bedrijf...De kans dat ze de zaak belazeren voelt nogal groot aan.

als TNT de zak daar afgeleverd heeft dan is dat zo punt uit

Nare zaak dit ,laat alsjeblieft weten hoe het verder verloopt
MajikSimon

Berichtdoor Weizengelb » 20 feb 2007, 11:22

Waarom altijd meteen dreigen met rechtszaak??
Wie dreigen?
Als het pakketje niet is afgeleverd dan kan dat bedrijf daar toch niets aan doen?
Is het pakketje wel afgeleverd dan kan TNT er toch niets aan doen, waarom iedereen maar zomaar gaan bedreigen en maar hopen dat iemand nageeft?

Ik hoop maar dat je inderdaad een bewijsje of zo hebt van TNT betreffende de verzending (zal ook best duur zijn geweest toch?)

Beter een keertje naar Keulen rijden anders... is een leuke stad....:whistle:

Succes ermee Ron! Dat bedrijf bedoeld het hopelijk toch wel goed, ze hebben toch al een stuurhuis opgestuurd, dat getuigt toch al van enige wil!

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Lode » 20 feb 2007, 14:39

Als je hebt gekocht via e-bay en bijvoorbeeld pay-pal dan kan je via die manier als je voldoende bewijs hebt je betaling terug laten storten. Dat kan ook als je bewijs hebt en met een credit card hebt betaald. Of had je het pakket voldoende verzekerd? Dan kan je die weg ook proberen.
succes,
Lode
Lode

Berichtdoor Pieter » 22 feb 2007, 14:33

om even terug te komen op het topic...

hoe zit dat nou met wel of niet je wiel(en) los van de grond als je die bout en inbus stelt?

Jeroen, jij zegt een wiel van de grond los, daar hoor ik Wiebren niet over...

overigens, onze auto heeft meer stuurspeling sinds we haar kochten (iets, is nog steeds prima rijden, met 1 vinger op het stuur)...maarja, moet eigenlijk uitgelijnd want ze trekt een beetje naar een kant, en dan bedoel ik niet het minibeetje naar rechts zodat je de berm in gaat als je in slaap valt :D
Pieter

Berichtdoor Robert » 23 feb 2007, 17:37

Pieter, ik zelf doe dit wel (beide wielen) daar het risico is dat je het te strak stelt. Na het stellen even de maximale uitslag naar links en rechts draaien hier mag dus geen zwaar moment inzitten

Groet Robert ;) (Lid van de Boven Alkmaar Groep)

Robert

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto