[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
stuurt zwaarder : Techniek - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:48

stuurt zwaarder

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re:stuurt zwaarder

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 02 jun 2008, 23:21

Bedankt Govert,

Ik had hem dus weer aan het huis zelf los gemaakt!! Hé pompt hij de olie best wel snel in het rond??

Ik wilde vanmiddag de boel vernieuwen, bleek de autozaak het filtertje vergeten te zijn, bij te voegen!

Nog maar een keer langs!
JerommekeOhjajoh

Berichtdoor Govert » 02 jun 2008, 23:27

Je kan hem ook losmaken bij het pomphuis, maar dat slangklemmetje is vaak wat makkelijker. De pomphuisbout zal wel op een bepaald moment moeten worden vastgezet, met kans op te hard aandraaien als je geen momentsleutel gebruikt, of je draait hem stuk bij het losdraaien als hij vastgeroest is. Dan is een slangklem wat makkelijker te vervangen.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor AdriaanVogelzang » 03 jun 2008, 00:33

als je wielen in de lucht zweven en je draait de nippel van het stuurhuis los en je leegt de zaak dmv heen en weersturen, kun je volgens mij de zaak leeg laten lopen zonder constant aan te vullen, doordat er namelijk geen weestand op de wielen is, ondervindt de stuurbeweging m.i. geen overmatige belasting. trouwens het kan er aardig uitspuiten....

adriaan
AdriaanVogelzang

Berichtdoor JerommekeOhjajoh » 03 jun 2008, 21:19

Adriaantje,

Waar zit die nippel waar je over schrijft?

Groetjes
JerommekeOhjajoh

Vorige

Keer terug naar Techniek