MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:19

T-Model & W123 clublid binnenkort in ANWB Kampioen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:T-Model & W123 clublid binnenkort in ANWB Kampioen

Berichtdoor Mercedennys » 26 jun 2010, 14:51

Beste W123 vrienden,

Hierbij het langverwachte ingescande document van het artikel.

groet,
Mercedennis

Mercedennys

Re:T-Model & W123 clublid binnenkort in ANWB Kampioen

Berichtdoor 250petrolgrun » 26 jun 2010, 15:50

Hahaha,.... Dennis je hebt 'm op z'n kop ingescand! Hahaha,... Moeilijk lezen maar gelukkig viel bij mij ook de kampioen donderdag in de brievenbus. Ik het in de auto gelezen heerlijke stukjes text.

Maar heet je nou Dennis of Dennys?

De man van de ANWB zit er toch wel dik naast met €500,- per jaar om de klassieker in top conditie te houden! Ik denk dat onze Mercedessen de goedkoopste in onderhoud zijn en waarschijnlijk ook de betrouwbaarste. Vlak qua betrouwbaarhijd ook de Volvo niet uit. Alleen het rij genot van de W123 zal de Volvo nooit evenaren.

Tja ik weet er zijn hier veel Citroën liefhebbers maar ik moet er niet meer aan denken aan die vering. Het doet me aan een boot denken. Geef je gas komt de boeg omhoog laat je gas los komt de kont omhoog! En je vaart niet en dan het overhellen pffffff,...

Er is gewoon niets beter dan een Mercedes-Benz!

Op de foto met mijn voormalige dienstwagen de Citroën XM V6 Exclusive, kenteken 11-DH-DJ.
Ook daar moest een ASS stoel aan te pas komen, omdat de stoelen af fabriek niet op te zitten was, veel te kort en te zacht!
Hier heb ik ook de meest maffe storingen mee gehad die de Citroën dealer niet kon oplossen. En die auto koste in 1999 gewoon F 100.000,- gulden! En dan nog de meest rare dingen meemaken.

Groet, Arno

<br><br>Post edited by: 250petrolgrun, at: 2010/06/26 15:53

250petrolgrun

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto