Ik vond het heel gezellig in Pijnacker. Er was zo’n grote opkomst dat ik niet eens met iedereen heb kunnen praten, wat dat betreft kunnen we beter een praatmiddag organiseren.
Ik vond het erg leuk dat er ook spontaan mensen langskwamen in de loop van de dag, die staan dus ook allemaal niet op de foto. Er moeten er wel meer dan dertig zijn geweest. Erg goed dat Harrie er was, zo werd door de grondlegger van deze club en dit forum benadrukt dat een dag als dit toegevoegde waarde heeft en de club levend(ig) houdt. Op gegeven moment kwam Emily aanscheuren in een bijna in nieuwstaat verkerende 230E. Het was haar eerste rit in deze auto en Chris mocht op de passagierszetel plaatsnemen. Dit leuke stel had van deze dag gelezen op dit forum en kwamen langs voor informatie en vermaak.
Ineens verschenen, in de overigens keurige kantine, gebaksdozen en koeken. Erg leuk allemaal, hoe kan je een leuke hobby nog leuker maken…….. Ook gezien het feit dat ik geen liefhebber ben van ‘oranjekoeken’, die waren er overigens ook niet, heb ik me een moorkop lekker laten smaken. Hartelijke dank, Caspar.
De dag begon natuurlijk al goed toen de OM616 van mijn trouwe S123 tot leven werd gebracht. Wat een heerlijke rit, hoe verder we kwamen hoe mooier de muziek werd vanonder de motorkap. Ik had dit voorjaar cruisecontrol ingebouwd, zo konden we heerlijk cruisen. Ondertussen gezellig keuvelend met paul snip vertrokken wij rond 6.30 uur zuidwaarts om de volgens de Beckernavi de 230 km af te leggen. Halverwege scoorden wij nog ff koffie iets na negenen arriveerden wij bij de prachtige sleutelruimte van Arie en Marion.
Na wat rondgelopen te hebben met een lekker bakkie in de hand, stroomde het langzamerhand vol. Het was een prachtig gezicht, de parkeerplaats en de schuur stonden op het hoogtepunt bomvol met de door ons geliefde producten uit Sindelfingen. Goofy .S had zich aangeboden als ‘hoffotograaf’ en wij hadden dus prompt allemaal ons toestel thuisgelaten. We wilden Karel natuurlijk niet in de weg lopen.
Ook wij zijn erg nieuwsgierig naar de foto’s, ik ben ervan overtuigd dat ze hier aanstonds verschijnen.
Na de presentatie begonnen iedereen enthousiast te sleutelen. Het was mooi te zien dat er vriendschappen opbloeiden, zo stonden Govert70227 en Kamiel300TDT gezamenlijk lange tijd gebogen over het koplampruitenwisserprobleem van de schitterende koets van Camiel.
Het was voor mij de eerste keer om gast te zijn bij een technische dag, wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar. Het zou leuk zijn als er vaste data worden geprikt voor het komende jaar, kunnen we die alvast vrijplannen in de nieuwe agenda.
Ook de terugreis verliep weer probleemloos, om 18.00 uur zaten we lekker aan de gestampte pot.
Ik wil iedereen bedanken voor de gezelligheid, maar met name Arie en Marion voor hun gastvrijheid.
Groet,
Martin