Jups dat waren wij
Alt Englisch Rot, Nickelgrün und Saharagelb
3 mooie basiskleuren, in de startblokken
Maar eerst even een bakkie doen. Met links Jerommeke Ohjahjoh, Goofy, en Adje van Benedendedijk
Blick vom Schiebedach
Eenmaal de auto geparkeerd in de buitenwijk van Essen, en de bus gepakt bij halte Sommerburgstrasse. Onze grote 'anti-rook'lobbyist kon het toch niet laten ....
het werd tijd voor een legende !
Ja die Adje jaaaaaaaahhhhh
Hier een prachtige foto van hoe het NIET moet. Een W124 E500 mit Panne, wat U verder ziet is niet interessant
der Ad met uw fotograaf cq. verhalenverteller
Ook uw ex-wegenwachter werd even op de gevoelige plaet gezet.
Goofy ging als een dollestier de bus uit, zijn enthousiasme was niet te evenaarden. En ons aller Adje heeft het geweten !
Eenmaal binnen overrompeld door al dat lekkers.
Lekker sinaasappeltje
Of een Limoengroen Lanciaatje?
Mooie S cabrio, pre-owned ? Dat lijkt me toch duidelijk ???
Ons adje inspecteerd een Volvo gemaakt voor de Zweedse Spoorwegen
Ik geloof dat een 'lenkrad' niet in het optiepakket zat
Onder zat een schijf, waar je de 'auto' mee kon optillen en 180 graden mee kon draaien. Wel handig
Daarna was het wachten op Janbenz1 en Ohjajoh JAAAAH !, die waren nergens meer te bespeuren....
Maar goed, bleek dus dat ze in de volgende hal terecht waren gekomen. Nur allein Mercedes !!!!
Daar stonden ze dan, die 2 boefekoppen, te vergapen aan een mooie V12 uit een S-klasse
Silberen Pfeil
Heerlijk smoelwerk
Ik geloof dat Adje niet echt een eendenfan is.
[JandeBouvier-modus] Gevoel voor symmetrie hebben ze ook al niet[/JandeBouvier-modus]
Scirocco stand van Volkswagen. Heel mooi al die kleurstellingen
Funfzig Jahre Transporter Doppelkabine
Mooie Audi Quattros
Was een heerlijke slopende dag. Één ding weet ik zeker. Ik ben er in 2009 er zeker bij !
Groet
Dirk
Post edited by: D!rk, at: 2008/03/30 17:41<br><br>Post edited by: D!rk, at: 2008/03/30 17:43