door The White Rider » 24 mei 2008, 12:01
Even mijn mening:
De krikgaten zijn niet dichtgelast, ze zijn gewoon zoals bij elke W123. Ze zijn wel behandeld, NIET gelast en nieuwe verf opgezet en dit is niet slecht gedaan. Krikpunten zijn dus ok, als ik het was maakte is ze wel terug even kaal om zeker te zijn maar er was GEEN roest of rot aan.
Dan over de prijs: Heel simpel, de wagen was al verkocht geweest voor een bod van 3800 en die koop is toen afgesprongen. De man heeft dus die overeengekomen prijs ook gevraagd aan de volgende geïnteresseerde (Robin)
en niet opnieuw de volle prijs, wat wijst op een eerlijke man en net niet, zoals Semrick aanhaald, een verdacht persoon.
Linkervoorscherm is laswerk aan, voor onder de bumper.
Volledig nieuwe uitlaat zit eronder
Hier en daar enkele beginnende kleine blaasjes in de lak, niets ergs
Lichte speling op het stuurhuis
Beginnend roest (oppervlakkig) bovenaan in de voorste schermen
De koppen van de chassisbalk achteraan zijn ok, vooraan niet zichtbaar.
Interieur is netjes, de bestuurdersstoel is goed proper te krijgen en op de foto lijkt het VEEL erger dan het is.
Kortom, als ik een coupé zocht voor die prijs zou ik deze kopen. Het is altijd een risico, je moet bij elke W123 die je koopt rekening houden met roest en dat je er iets aan gaat moeten doen.
Ik zou deze auto behandelen in de voorschermen (ook stukje inlassen) en krikpunten. Prevetief is hij al behandeld en de onderkant zit goed in de tectiel
Dan die paar kleine beginnende blaasjes aanpakken en je kan er weer jaren tegen.
Probleem voor Robin is dat hij weinig zelf kan doen. Je moet dus iemand hebben die je helpt, anders gaat het meer geld kosten.<br><br>Post edited by: The White Rider, at: 2008/05/24 12:08