Hee hallo clubgenoten!
Wat een onvoorstelbaar mooi kereltje! Stan Lieuwe. Stan gewoon op z'n Nederlands, maar wel vernoemd naar Stan Laurel. Lieuwe naar mijn vader die dit heel graag mee had willen maken. Gelukkig heeft ie de eerste echo nog gezien, helaas het prachtige gevolg niet. Idd vormt dat zoals Rob al zei SL Hoekstra. Niet bewust wel erg grappig.
Na een geweldige prestatie van Yvette kwam Stan luid krijsend en knalrose eruit. Blakend van gezondheid al, erg goed. Het moment dat je (uiteraard in de topasbraune) met je drieen naar huis rijdt, is heel bijzonder. Minder leuk is dat de gordels op de achterbank langer zijn dan voor. Hij moet dus achterin, met de voorstoel op de voorste stand. Omdat onze dikke hond ook vaak meegaat kan dit dus niet. We hadden bedacht Yvette met de hond achterin, Stan voorin. Of een ander zitje kopen of een 240TD erbij? Zeg het maar, de meesten van jullie zullen het wel weten denk ik. Een T erbij! Maar dan wel een hele goede, even de tijd nemen lijkt mij. Tot dan maar met een hondenkar achter de bruine diesel!
Het gaat nu heel erg goed met Yvette en Stan. Drinkt als een idioot aan de borst en wordt snel kwaad als het niet lukt. Lijkt al behoorlijk op mij in die zin zegt iedereen, dat belooft wat...Hij komt per dag goed aan, oogjes al kraakhelder open als ie wakker is en krijst goed om eten, ook 's nachts idd
Het zal een tijdje duren voor ik een bui krijg waarin ik alle ongelezen forumberichten ga doorspitten en beantwoorden, maar dat zal wel snel gebeuren.
Belangrijk om te melden is nog dat jullie van harte zijn om eens een kijkje te nemen hier. Iedereen die daar zin in heeft, bel me even, 06 47 252 474. Maar als je toevallig in de buurt bent( Arno?? ) schroom niet en kom dan gewoon langs, Oude Haven 4, 9842 PL, Niezijl.
Groeten en tot snel, eerst hier even de boel op rails zetten! Job