[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
topklassiekers doetinchem : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 01:12

topklassiekers doetinchem

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:topklassiekers doetinchem

Berichtdoor Citrobenz » 04 dec 2008, 22:29

Hallo Job,

Ik ken het bedrijf niet, dus daar heb ik ook geen mening over.

Maar je bent het toch wel met mij eens dat als je geen verstand van auto's hebt en je een tweedehands auto gaat kopen je er goed aan doet om hem te laten keuren.

Dat roept de ANWB al jaren voor een gewone gebruikte auto.
Dus als je dan een extreem oude auto koopt (oldtimer) vind ik dat je het helemaal moet doen.
Of neem iemand mee die er wel kijk op heeft, voordat je hem koopt en niet als je hem al gekocht hebt.

Een auto die verkocht wordt is altijd geweldig, laten we elkaar niet de gek aan steken maar dat is bij alle garages zo. Ach eigenlijk is dat toch overal zo mee.
Toen ik ons boerderijtje wilde kopen heb ik hem ook laten keuren, ja daar heb ik geen verstand van.

Anders is het als je wat koopt bij een garage waar je al jaren klant bent en een bepaalde vertrouwensband mee hebt.

Maar goed een ieder moet het zelf weten, toch is er al genoeg gewaarschuwd hier op de site waar je op moet letten als je een W123 koopt.

Het is en blijft natuurlijk erg sneu als een aankoop later tegenvalt. Maar ga dan ook eerst met de verkoper praten.
Wie weet misschien lost dat wat op.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Vinnievw » 04 dec 2008, 23:18

En zo blijkt maar weer: goedkoop autorijden doe je met een japanner van pak-m-beet 15 jaar geleden. Liefhebberij doe je met een ster van 25 jaar geleden; met de insteek dat je dan per definitie een perfecte roestvrije auto koopt kom je er simpelweg niet.

Als je geen zin/tijd/kunde hebt om een auto zelf te onderzoeken moet je ook niet gaan miepen als achteraf blijkt dat een auto van 25 jaar oud notabene roest vertoond - sterker nog het is de meest voorkomende optie bij de 123 heden ten dagen. Even op de website van de rdw kijken wanneer de eerste toelating in Nederland was en je weet hoe lang 'ie hier al vertoefd. Even een aankoopkeuring à raison van 50 euro bij een onafhankelijke Klasse Klassiek en je weet wat er aan schort.

Komop zeg, je hebt als koper ook de plicht je tweedehands aanschaf te onderzoeken op eventuele gebreken. En dan verongelijkt voelen als er dingen boven water komen die je zelf echt gemakkelijk had kunnen constateren.

Advies: lekker de W123 wegdoen en nooit meer een 25+ jarige auto kopen vanwege het vermeende goedkope autorijden. Subaroeitje lekker oprijden totdat ie van rottigheid uit elkaar pleurt.
Vinnievw
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1977

Berichtdoor JantjeV8 » 04 dec 2008, 23:41

Iedereen heeft recht op EERLIJK advies, of je nu wel of geen kennis ergens van hebt. Van een bedrijf wat zich TOPklassiekers noemt mag je meer verwachten, zo'n bedrijf moet extreem waakzaam zijn om met deze autohandel, dat al erg besproken wordt, een veilige koopplaats voor zijn klanten zou moeten zijn. Persoonlijk vind ik dat zo'n bedrijf z'n eigen klanten wel erg huichelachtig probeert te lokken. Het is een bijzonder korte termijngedachte en niet erg commercieel. Heb je als handelaar zelf een keer een kat in de zak gekocht, houdt dan de kop omhoog, neem je verlies en verkoop dan zo'n auto met de juiste informatie erbij, als er met de juiste informatie nog een dikke prijs uitrolt heb je geluk.

Dirk, dat zeurgehalte verhoog je met je opmerking alleen maar, zeg dan niks.

Kan het niet helemaal goed beoordelen, maar als die APK chef niet overdrijfd, dan is prijs-navenant hier niet aan de orde en is de prijs buitensporig hoog geweest. Neem daar ook nog de al verholpen benzineproblemen bij en zie, gewoon weer een voor bijna niks op de kop getikte auto die met een poetsbeurt weer als zeldzaam pronkstuk verkocht is.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Pimmelot » 05 dec 2008, 00:08

Dank je,eric,dat is m inderdaad.Of hij zou er 2 hebben moeten staan
Pimmelot

Berichtdoor Markparket » 05 dec 2008, 00:24

Hoi Wim,

Je hebt wat problemen met je auto en de leverancier.

Ik denk dat je die met de leverancier moet oplossen.

Bij deze wil ik me wel als intermediair op werpen...

Oftewel: Laten we samen naar je leverancier gaan en kijken wat er op te lossen valt.

Enneh: kost je niks!
Markparket

Berichtdoor Jaap 230E » 05 dec 2008, 01:10

Hallo Dirk

Ik vraag mij af, is dit wel moderator waardig? ben voor vrije menings

uiting doch laat een ander in zijn waarde, wie weet houden we het mijn inziens
met zijn allen prettig op deze aarde!

Vriendelijkheid kost helemaal niets, maar o zo waardevol!

Mvg,

Jaap
Jaap 230E

Berichtdoor Pimmelot » 05 dec 2008, 04:03

ik kan gewoon niet slapen van dit reply,ik word afgezeken waar ik bij sta.om te beginnen hoeft U niet denigrerend te doen over ons subarutje,want wij vinden t n prima auto en we gaan m met plezier oprijden.
we zijn wel nieuwsgierig naar Uw 2e auto.dat is vast n audi quatro A8 tiptronic minimaal.
dan nog het miepen ,vond ik ook niet erg jofel. het klinkt best stoer hoor maar het is gewoon niet zo.
ik heb van origine alleen maar gevraagd naar verwijzingen naar posts over topklassiekers.en toen kwamen er vragen wat er dan loos was.en daarop heb zo goed mogelijk antwoord gegeven.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/05 07:32
Pimmelot

Berichtdoor JantjeV8 » 05 dec 2008, 08:24

Juist Pimmelot, zo las ik het ook terug. En als je op die vragen niet had geantwoord, dan waren de reacties: Die Pimmelot antwoord niet, doen we daar al die moeite voor...
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Pimmelot » 05 dec 2008, 10:27

beste Marktparket.Top dat je me wil bijstaan,maar ik bel m vandaag even om te zeggen dat ik niet blij ben en dan krijg ik t wel te horen.misschien heeft hij wel n zwart renpaard.

volgende week worden de kleppen gesteld en de olies ververst,en dan neemt hij ook de tijd om de roestvorming beter te bekijken.vervolgens wil ik ook langs die tectielman in zelhem

ik weet niet meer of dat van jouw kwam maar ik wil echt F niet in diskrediet brengen dat doet F zelf wel naar mijn mening.

vrgr.,wim;ik ga ff n stukje autoweg doen
Pimmelot

Berichtdoor Trouwkoets » 05 dec 2008, 11:31

Dag Pim,

Welkom in de wereld van oude benzen.

Frank is een handelaar, geen MB garage. Hij koopt benzen in, zet ze eventueel op kenteken en voorziet ze van een APK, poetst ze voor de verkoop (dit kan best een behoorlijke klus zijn) en zet ze daarna te koop. Als het nodig is voor de verkoop (!) wordt onderhoud gepleegd en reparaties uitgevoerd. Hij voorziet bijvoorbeeld wel eens auto's van een ander interieur.

Standaard wordt een auto door hem dus niet minitieus onderzocht. Bij andere bedrijven gebeurt dat wel (o.a. de club in Beverwijk), maar dat zijn doorgaans auto's uit een andere prijsklasse.'

Een auto handelaar moet leven van de verkoop van auto's, niet van onderhoud. De meeste handelaren doen niet aan klantenbinding omdat er eenmalig contact is. weinuig mensen kopen meerdere keren een auto bij dezelfde handelaar. Wel van belang is meningsvorming in de markt, zoals hier op het forum.

Als ik het zo lees dan zijn er 2 kritiekpunten:
- De gehanteerde verkooptechniek
- De roest (modem kofferklep ?) die het niet mogelijk zou maken een trekhaak te monteren

Van afstand kan ik beide zaken niet beoordelen. Ga er maar van uit dat je nog veel meer zaken tegenkomt als je de auto goed gaat onderzoeken en een servicebeurt gaat geven. Zie mijn opmerkingen in je andere topic. Wat mij betreft is het dus nog te vroeg om de geleverde waar te beoordelen

Verder wordt je in dit topic geconfronteerd met scherpe meningen van andere forumgebruikers. Ik vel daar nu geen oordeel over. Wel vind ik dat als het dit soort onderwerpen betreft de discussie zuiver gevoerd moet worden. Dat betekent o.a. dat je zo dicht mogelijk bij het onderwerp in de titel moet blijven, en je daar toe moet beperken. Verder is enige terughoudendheid bij het neerplempen van scherpe meningen aan te raden.
Trouwkoets

Berichtdoor wwwW123 » 06 dec 2008, 14:09

ik denk dat iedereen wel een beetje gelijk heeft. laten we niet te fel worden meteen, dat helpt niemand.
dan nog mijn visie (want wie geeft nou niet graag z'n mening :-))
- alle oude wagens vind ik wel iets aan, of na een paar maanden...oud is oud. dus ook MB onderhouden wagens vind ik na een paar maanden wel wat aan..echter; als de bak echt zo roestig is, dan men niet eens een trekhaak kan monteren, dan is dat een goed punt om te gaan praten met verkoper.
- je kunt niet alles onderzoeken/meteen zien/alles zien
- een handelaar is natuurlijk altijd wat duurder dan een particulier, want hij moet winst maken. de handelaren die zgn. nog betere auto's verkopen, zullen ongetwijfeld duurder zijn. de ene keer zal een handelaar ook simpelweg een wat beter hebben dan de andere keer.
- schadevrij kan ook uitgelegd worden als; heeft nu geen schade.
- maak 's wat duidelijke foto's, dan kunnen we ook 's zien waar we met z'n allen over praten....
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor Roel280€ » 06 dec 2008, 15:30

Hoi pimmelot, je hebt er niets aan, maar ik heb een keer een 280E gekocht bij Frank en dat was een goede koop met volop info over die auto in vergelijking tot de andere aanwezige 280E. Heb deze 280E vorig jaar doorverkocht aan clublid Nico van Vliet en volgens mij is hij nog steeds heel blij. Zelf een andere gehaald uit Duitsland en twee 280E's is iets te veel...

Ik ben benieuwd naar de reactie van Frank als je met hem gesproken hebt. Ik zou Mark Parket's aanbod zeker overwegen als het nodig is!

Met auto's waarvan de laatsten in '85 van de lijn liepen, ruim 23 jaar geleden, is altijd iets. Ook met die van BudgetBenz of andere vooraanstaande adressen. Soms is het klein, soms is het groter, maar bijna een kwart eeuw op de weg of zelfs dik 30 jaar, dat gaat ook een Benz niet in de koude kleren zitten.

Ben dus benieuwd naar wat er voor je uitkomt!!!

Groeten van Roel280E
Roel280€

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 14:20

als hij donderdag op de brug moet zal ik uitgebreid fotos maken.het is natuurlijk niet alleen wat je ziet maar ook wat r nog verder onder zit maar dat weet iedereen hier natuurlijk al.feit blijft dat hij niet roestvrij is.vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 14:23

ik ben in ieder geval blij met je interesse.ik heb r net 350 km mee gereden en dat doet hij prima.moet t verbruik nog even uitrekenen.(had in t begin benzinestankproblemen en n verbruik van 1op5 vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor Jaap 230E » 07 dec 2008, 17:35

Goed middagmede benzers/sters

Gistermiddag in Arnhem een in een bijzonder mooie zilver metalic W123 280E Automaat ten naam steling september 1982, met donkerblauwe binnen bekleding en zelfs de stoelen waren helemaal van donkerblauwe MB tex (dus geen stof) ik vind dit een bijzonder mooie klassieke uitstraling hebben, origineel cruise control elechtrische ramen voor
en op de teller stond 133.000 KM eigenaar was ook zeer te spreken over zijn mooie wagen, heb onder de motorkap gekekenzag er zeer goed uit, alleen de kop zweete links voor wat(schijnen ze allemaal te doen, afgelopen vrijdagmorgen was ik nog naar een G klasse 280E gaan kijken daar hadden ze de kop met een chemis groen aandoend kleurtje slordig afge- plamuurd/ want kitten ziet er anders uit maar dit ter zijde)
Nadat ik het motorcompartiment had bekeken inclusief de oxels (afwaterings bakken klepscharnieren) beide in zeer uitmuntende staat
als wel het plaat werk onder de accu, voorbalk/ radiateur zeergoed dit alles dorpels bekeken kortom ik heb de auto beken als of ik hem wou kopen(want wie weet?)Koffer ruimte plaatwerk als nieuw dit alles mocht zelfs als ik gewild had de kunsstof bekleding van de eigenaar mogen verwijderen, doch gezien de buiten temperatuur dit niet gedaan ivm breken,en daar ik weet uit ervaring dat het daar wel goed zal zijn en waarom nou heel simpel deze auto kwam uit Zuid Frankrijk, en is toendertijds door dezelfde MB dealer in Monaco geleverd als mijn eigen W123 230E waarvan eerste ter naam stelling 8-10-1982 is ,wie weet hebben ze 26 jaar geleden wel naast elkaar gestaan?

Toen gevraagd of hij de auto zelf uit Frankrijk heeft gehaald, doch dit was niet het geval, nee hij had deze mooie Top Klassieker
In Doetichem gekocht, ( waar op ik me liet ontvallen o, dan ben je nog net in de goeie periode gweest dat je er nog een goede kon kopen)
Want nu spreek ik uit eigen werk, ik ben in het verleden diverse keren na telefonisch contact naar Doetichem gereden voor een auto die hij beter voorspiegelde dan de werkelijkheid was!

Heeft toen door H.C.S in Bemmel een aankoop keuring laten doen, want hij had verder weinig verstand van auto s en liet ook al het onderhoud etc
naar volle tevredenheid door H.C.S verrichten de afgelopen ander half jaar (ik heb geen aandelen bij hun, maar ben er zelf een paar keer geweest, en ze hebben bij mij een goede indruk achter gelaten)
En ondaks dat ze zeker niet bij mij om de hoek zitten zal ik wanneer nodig mijn W123 daar naar toe brengen ter reparatie.

Ben vorig jaar nog naar een 230E wezen kijken die ook in Doetichem gekocht was a 5995 euro mensen wilden hem verkopen, heb toen Doetichem gebeld of hij de auto historie dwz of ie inderdaad ver uit Zuid Duitsland kwam, dat wist hij niet meer , en toen ik vroeg wat die auto waard was zei die zo n 2500 euro beetje onhandig voor een zaken man, om dat zo maar even door de telefoon te zeggen, maar WEL HEEL EERLIJK de auto was op de bekende plekken goed preventief behandeld, alleen daar onder had je te maken met een nogal hoog bros gehalte.

Wat dat betrefd kan / mag ik me niet uitlaten over de aankoop van Willem zijn gele waar door roestvorming het niet veilig is om er een trekhaak onder te monteren, maar ach Willem moet niet zo zeuren,
dan maak je er toch een DUWHaak onder, gewoon frame lassen, en dan las je er gewoon een tweede sleep oog aan waar je het geheel mee duwd/
trekt.

En ach Willem dat van die APK moet je ook niet zeuren, kan gebeuren
Zo n handelaar heeft tenslotte al moeite genoeg aan zijn hoofd ja en dan gaat er wel eens wat mis, ik zal het je uit leggen:

Stel hij heeft 9 auto s te koop met bijzondere mooie plaatjes van foto s, kijk daar krijg je reactie s op, maar je zit wel met 18 versies in je hoofd wat betrefd je auto park dat is allemaal niet niks
teol daar de frustraties bij op dat er altijd wel mensen zijn die wel door jou verkooppraatjes / tactiek tot bepaalde conclususie s komen em je moet dan het spel spelen o dat had ik zelf echt helemaal nog niet gezien of hij moet nog naar de poetser en dan inspecteer ik de auto s pas, of dat je gaat zeggen ja sorry hij is nog maar net binnen
en op de foto zag ik dat niet, ja dat klopt maar hij was nog bij de poetser en toen hebben we maar een foto uit het archief gebruikt,

Kijk Willem,dus zeur nou toch niet, en toon meer begrip voor zo n handelaar.

Kijk een handelaar heeft meer aan en kilo fantasie als aan een ons verstand

Dirk zou jij er nou ook iets van want jij vond het toch ook maar gezeur, want Dirk jij zegt toch ook dat er absoluut GEEN verborgen gebreken zijn kijk dat van die trekhaak was er een, doch die heb ik al opgelost

Dan De benzinestank was welliswaar verborgen doch dat kwam doordat het luchtfilter er voor zat.

En die roest achter ja dat heb je nu eenmaal met natuurproducten die gaan werken, en de natuur kan snel gaan kijk maar in het voorjaar zo zie je nog geen blaa(d)sjes en 3 dagen later wel, ja toch Dirk.

Willem ik ben het helemaal met Dirk eens je moet niet zo zeuren,

tenslotte is zo n gele Mercedes de mooiste kleur, dus wat zeur je nou,

Ja toch Dirk

P s
Dirk misschien was je als musketier (die zijn toch voor rechtvaardigheid spotieviteit en beschikken over een groot incasserings vermogen ETC )

Dirk ik ben blij dat je je oprechte excuses nog niet aan het schrijvenbent maar dat hoeft niet meer dat bergrijp je natuurlijk wel.

Sterker ik moet juist mijn excuses aan jou aanbieden, mits jij deze tenminste acepteerd als musketier, zo niet dan stel ik voor om

den 18 e januarie 2009 met U een duel aan te gaan, waarbij onder luidt trompetter geschal bij aanvang wij onze zwaarden elkaar laten kruisen en dat diegene die het duel zal winnen omontstotelijk als gelijkhebbende in deze kwestie erkentd zal worden als gelijkhebbende.

Mvgr,

Jacob van Gelre
Jaap 230E

Berichtdoor Jaap 230E » 07 dec 2008, 18:37

Sorry voor de aflatende foutjes en spelfouten, ik heb wel gedronkem maar nergens zat alcohol in

Ps

Dirk het duel kan mijn inziens aleen doorgaan als het op tijd van de poetser terrug is!

Anders stel ik voor een partijtje knikkeren kan ook leuk zijn.

Lees het bovenste zoals je wilt, en beleef het zoals je wilt, ik zeg maar zo je bent met tien mensen en je krijgt een verhaal te horen, of je leest een zelfde artikel met zijn tienen en je moet er een verhaal over scchrijven, juist dan krijg je tien verschillende verhalen, op zich niets mis mee, als de intentie maar in de tien verhalen duidelijk blijft.
Zo is mijn intentie dat ik het heel vervelend vind, dat er handelaren zijn (enkele daargelaten)die laat ik het maar zo zeggen er een neus voor hebben bij wie ze zich wel een inschattingsfout denken te kunnen permiteren.

Zo ben ik afgelopen vrijdag bij een handelaar geweest voor een G klasse voor een GE280, kijk ik weet bij een W123 waar ik op moet letten, doch bij zo n G klasse niet, ik hoorde van Semrick dat Jan v
ook een G klasse had hem gebeldt, heeft ie me aankoop tips gegeven
Nou Jan bij deze hartelijk bedankt,want ik heb jou lijstje in praktijk gebracht, en ben de auto gaan bekijken, had van te voren gezegd dat ie koud op op de brug moest staan hadden ze netjes aangehouden( A:mag graag een koude motor horen lopen en uitlaat gas zien, laat altijd de ver koper starten en ook het eerste stuk rijden, kan ik mezelf helemaal concetrern op verdachte geluiden etc
Had een bouwlamp met statief meegenomen om alles goed uit te lichten, en onderweg nog even een kast deur magneet gekocht heel belangrijk, bleek zeker ter plekke, ik beb geen proefrit gaan maken want ik was op de heenweg naar een verkeerd adres gereden scheelde een uur, en moest op tijd weer thuis zijn vandaar, afijn de wagen staat al een tijdje tekoop en is ie weg heb ik pech, maar goed de verkoper verkocht hem voor iemand anders, en zei mij dat hij er binnenkort nog 15 stuks kreeg, waarop ik vroeg of die beter wearen dan diegene die ik nu had bekeken, nee zei hij want hij had nog nooit iemand zo kritisch naar een g Klasse zien kijken waarop ik zei dat dit de eerste was die ik ben gaan bekijken hij dacht eerst dat ik hem in de maling namik heb hem wel verteldt dat ik de ktips wel van een kenner van het W123 forum had gekregen Dus Jan V ik ben inderdaad boven op de motor gaan liggen om die kitnaden te inspecteren, afijn hij zal die andere 15 heus wel slijten, maar stel als ik alle wijze tips niet ten toon gespreid had, had de man wel gezegd dat hij binnenkort nog een boel goede en mooie exemplaren binnen hsad gekregen, wie zal het zeggen?

Mvg,

Jaap Rijnstadgroep
Jaap 230E

Berichtdoor Brijn » 07 dec 2008, 18:45

Wat heb jij gedronken ZONDER alcohol? Mag ik het recept?<br><br>Post edited by: brijn, at: 2008/12/07 17:46
Brijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 19:07

ge8te heer van gelre,draait het mes gerust nog eens om,ik kan t hebben.geel is ech de mooiste kleur.vanmiddag op de parkeerplaats bij het zwembad van de T.U. waar mn dochtertje les krijgt (zwemles) stonden 63 autos waarvan grofweg de helft lichtgrijs,donkergrijs of zwart was (ook n effekt van de crunch?)De onze was de enige gele,de enige 230 en de mooiste (was).dit terzijde.

ik merk dat u n kenner is,weet U misschien waar ik aan zo n E kan komen?die zit er niet bij mij.eraf gevalluh denk ik.Ook het clonk-o-matic mizt.degaatjes zitten er nog wel.

vrgr.,willem albert de jing

ik vind nog stees niet dat ik zeurt.het zal je eige auto eens weze.

die had ik nog niet geleze toen ik dit poste.dat was n leuke van jouw BREIN.
misschien niks met vloeistoffe te nakuh maar was t n ztok.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/07 18:11
Pimmelot

Berichtdoor Quint250 » 07 dec 2008, 19:24

Is het mogenlijk om gewoon nederlands te schrijven, het leest dan wat beter. Dus geen turbotaal etc.

Groetjes,

Quint250
Quint250

Berichtdoor sjoerdje1 » 07 dec 2008, 19:55

Ik ben het eens met Jantje V8. Helaas is dit niet de werkelijkheid, op sommige na.

Een handelaar de grond in boren is niet mijn hobby, maar toen ik bij topklassiekers was om naar wat W123 modelletjes te kijken stond er een witte, ik meen een 300D, die er wel aardig uitzag. 6000 euro moest de auto opbrengen. Er was een stelletje die een testritje met de auto gemaakt had, zij hadden een klacht dat het waaide aan de raamstijl. Omdat het stelletje er nog niet helemaal uit was of het nu een diesel of benzine variant moest gaan worden hebben ze ook in een andere auto gereden. Daarna nog eens in de auto waarbij het binnen waaide, de klacht bleef, en ze gaven aan dat de andere auto niet waaide, ze hadden nu immers vergelijkingsmateriaal. De verkoper had er geen idee van en zou er naar kijken. Ik hoorde dat en heb eens langs de auto opgekeken, toen viel me op dat de deur gewoon ontzet/ gedeukt was. Dat zou een verklaring voor het waaien kunnen zijn. Wat ik me dan afvraag, wat is er met die auto gebeurd waardoor die deur ontzet/gedeukt is?
Als ik dit al zie als leek, dan zou een handelaar beter moeten weten toch?

vr.gr.
Sjoerd

en a.u.b. iedereen heeft een mening, en wat al gezegd is, iedereen interpreteert dingen op zijn eigen manier, niks mis mee, maar probeer in een reactie netjes te blijven zonder te provoceren of te minachten.
Juist door netjes met elkaar om te gaan blijft het forum schoon van onzin, en worden waardevolle gedachten uitgewisselt. Ik heb al teveel fora gezien waar het niet meer om het topic onderwerp gaat, maar eerder om gelijk te halen t.o.v. van anderen.
sjoerdje1

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto