[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
topklassiekers doetinchem : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 00:39

topklassiekers doetinchem

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:topklassiekers doetinchem

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 20:02

beste trouwkoets,ter completering;in t kantoortje bij frank raakten we in gesprek over wat hij nog meer deed.hij deed ook iets in de grafiese sector.iets van brochures voor vakantieparken.ik kom van origine ook uit die hoek.even later ging het over onze kinderen beide van vrouwelijke kunne.beiden maakten wij ons zorgen over deze kinderen.hij omdat die van hem op kamers ging in n grote stad,ik omdat de mijne van 6 aangeboren staar heeft,maar 50% zicht heeft,en vaak geopereerd word.

Dat schept n band.en dat schept vertrouwen en dat zal me minder krities gemaakt hebben.

vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor Gerrie Diesel » 07 dec 2008, 21:20

Wordt het geen tijd voor de parkeerplaats?
Gerrie Diesel

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 22:16

goed idee.ik ga verder met even voorstellen.
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 07 dec 2008, 22:25

beste quint. ik heb geen tyd om alles uit te leggen,maar ge8t=geacht,crunch=creditcrunch,clonk-o-matic=klonk-o-maat,BREIN=BRYN

die van brein vind ik zelf wel n aardige

ach turbotaal.ik vind het meer iets van einspritz!<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/07 21:26
Pimmelot

Berichtdoor Pimmelot » 08 dec 2008, 10:37

HOEZEE,HOEZEE!

n belletje naar F kreeg ik niet voor elkaar want als ik topklassiekers op t display te zien kreeg begon ik te stomen.ik heb m dus mn grieven gemaild.

vanmorgen belde hij me,hij was niet blij met de weg die ik behandeld had.t forum leest hij niet want ach ja dat internet.

hij was niet op de hoogte van n eventueel ernstig roestprobleem maar hij is van huis uit bereid, mocht dit zo zijn,de auto terug te nemen of t te repareren of om te ruilen voor n andere.

ik kan niet anders zeggen als HULDE aan FRANK,voor zo ver.

opgetogen groeten aan de mitglieder,wim
Pimmelot

Berichtdoor Harmen » 08 dec 2008, 10:58

kijk eens aan, dit vind ik dus leuk om te lezen...

een probleem dient zich aan, oplossingen worden aangedragen, er wordt actie ondernomen en we zien al bijna resultaat!

prachtig toch?!
Harmen

Berichtdoor Pimmelot » 08 dec 2008, 12:09

zekers harmen.alhoewel er wel s n post was dat ik beide handen nodig had om de broek op te houden en ik t voor gezien wilde houden.mijn hart was er goed voor mn verlies te nemen maar dankzij jullie is er dit uitgekomen.vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor Citrobenz » 08 dec 2008, 12:36

Je had dus beter gelijk contact met de verkoper op kunnen nemen, had je een boel stress bespaart.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wwwW123 » 08 dec 2008, 13:57

we lezen wel hoe het afloopt.
wwwW123
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 240TD
Bouwjaar: 1980

Berichtdoor Rob Holewijn » 08 dec 2008, 19:39

Ik heb dit topic zo goed mogelijk door gelezen, maar als ik in herhaling val sory daarvoor.
Eerst ff een verhaaltje.
Heel vroeger wilde ik mijn eerste zaak beginnen, en bleek er voor een groothandel geen papieren nodig te zijn.
Bij de KvK gevraagd waarom dit zo was.
De groothandel verkoop aan de winkel. de eigenaar van de winkel die inkoopt moet zelf verstand van zken hebben. Voor de winkelier geld dat hij dus wel papieren moet hebben omdat de consument niet altijd kenneis van zaken heeft en hij dus goed en eerlijk moet worden voorgelicht.
Ik vind dus dat een autohandelaar onder de winkeliers valt en de consument die daar een auto koopt eerlijk en helder moet worden voorgelicht over de auto die hij verkoopt. of dit nu een nieuwe of één is van 40 jaar oud.
Met andere woorden als hij niet de waarheid zegt over een auto die hij verkoopt, en men mag aannemen dat hij verstand van zaken heeft, anders moet hij een ander beroep zoeken, doet hij dit niet dan is het in mijn ogen gewoon een oplichter.
Rob Holewijn

Berichtdoor Pimmelot » 09 dec 2008, 11:50

beste rob,ik wil m door u laten taxeren maar kan niet achter uw telefoonnr komen.
kan dat?
u heeft geen banden met doetinchem,neem ik aan?

vrgr.,wim
Pimmelot

Berichtdoor JantjeV8 » 09 dec 2008, 14:13

Rob, helemaal mee eens. 100%!! Volgens mij is er zelfs voldoende jurispundentie over vergelijbare zaken.

Gelukkig lijkt het goed af te gaan lopen, in elk geval is de eerste stap daartoe gezet en van 2 kanten de deur niet dichtgegooid.

Pimmelot:
e-mail en telefoon zijn technische moderne hoogstandjes die in het Noord'n nog maar beperkt beschikbaar zijn.
Steek eens een fikkie aan en probeer het met rooksignalen, grote kans dat je wel direct antwoord krijgt.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Pimmelot » 09 dec 2008, 14:22

jntj-v8,dan zou ik moeten wachten tot hij in duitsland zit.
Pimmelot

Berichtdoor Rob Holewijn » 10 dec 2008, 00:31

Pimmelotje,
dat denk ik wel mij computer en laserprinter waar ik de taxaties op doe staat in gepakt en kan ik niet bij.
Dat wordt dus straks een reisje naar Duitsland, kun je hem gelijk goed proberen.
Rob Holewijn

Berichtdoor Pimmelot » 10 dec 2008, 01:04

ik denk dat dat te laatis voor mij.

dat redt ie wel,dat weet ik ondertussen wel.
Pimmelot

Berichtdoor wimada » 10 dec 2008, 07:54

Dat die Frank niet blij is, dat je eerst op dit forum de auto af kraakt kan ik me
wel voorstellen met hem naam erbij.
als ik jou was had ik eerst contact gezocht met die Frank en als hij geen kant op wilde
had je alsnog een topic kunnen starten.
Heb ook goede reacties gelezen over het bedrijf, en als hij dit nu netjes oplost voor jou
vind ik het wel een naamszuivering waard op dit forum!!!

suc6 gewenst met je Benz.
wimada

Berichtdoor Pimmelot » 10 dec 2008, 09:57

bezte mazda,ik geef je hartgrondig gelijk.haar naam moet er wel bij,je moet toch weten waar t over gaat.in eerdere posts heb ik F al redelijk gerehabiliteerd dacht ik zo.in eerdere posts heb ik ook al gemeld hoe t zo gelopen is.Maar lopen jubelen over F ga ik nog niet doen.of t water hem nu al of niet aan de lippen staat,ik heb er geen medelijden mee.volgens mij pakt ie zo doormekaar de helft op zn prijzen.

pas overigenz op met je turbotaal want QUINT kan wel s meeleze.

vrgr.,wim,eniglidder SUCHE GRUPPE

PS ik heb F uitgebreid kond gedaan over dit TOPIC zodat hij wist wat er speelde maar hij wilde t niet lezen.ik bedoel hij had hier,op dit forum,gehakt van me kunnen maken.maar daar heeft hij geen tijd voor.is zeker druk met munten sorteren.

ben wel naief geweest natuurlijk maar los van alle"puntjes van aandacht",blijft toch staan dat de auto roestvrij geadverteerd word en t niet is.<br><br>Post edited by: pimmelot, at: 2008/12/10 09:28
Pimmelot

Berichtdoor Weizengelb » 10 dec 2008, 13:12

Je4 kunt een verkoper bijna niet beoordelen op de auto's die hij verkoopt, elke auto is toch anders.
Elke oude Mercedes heeft wel wat.<br><br>Post edited by: Weizengelb, at: 2008/12/11 16:21
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972

Berichtdoor Pimmelot » 10 dec 2008, 21:42

Moet diep door t stof.

Ik ben vandaag bij 3 keurmeesters geweest en die vonden m allemaal prachtig.

Heb gelijk F gebeld.hij was blij maar vond t wel leuk als ik hiervan ook kond deed op t forum.kon ook de gele inruilen op n groene,wat kleiner,n 230CE,maar dan moest er 1500 bij.Hij had als handelaar tenslotte ook kosten aan de verkoop,zei hij.

Afijn.hierbij dus(slik)FRANK=OKEE!,TOPKLASSIEKERS=OKEE,DOETINCHEM=OOK OKEE!
Ik heb fotos gemaakt,maar dat zal als mosterd na de maaltijd zijn.

Verders ben ik het emailadres van n vriendelijk heerschap kwijt, die me n hoop wijzer heeft gemaakt.volgens mij iets met rijnstadgruppe.hij moet nu via dit topic de afloop van deze zaak vernemen.

Ben ook veroordeeld tot het 3 maanden rondrijden met n bumpersticker waarop in kapitalen(vet) staat; F R A N K IS O K E E

Het forum is n echte goudmijn,waarvan ik nu pas de omvattendheid begin te begrijpen.

Kan n lekkere verse start maken met mn nieuwe struise bijvrouw.Ga beginnen aan n
CLONK_O_MATIC schildje,droom van spoorverbreders,WEISSE MAUERN en de horizon.U merkt er zit weinig van n purist in mij.

Op t pupillenvoetbal na ben ik nog nooit ergens lid geweest,maar hier wil ik graag lid van worden.hopelijk doen jullie niet aan ballotage.

Met vriendelijke groet,willem,wim,pim,enig lid der CLONK_O_MATIC GRUPPE.
Pimmelot

topklassiekers doetinchem =OKE

Berichtdoor Wim Matsinger » 10 dec 2008, 21:44

Fijn om toch te horen dat je een goede in handen hebt.
En eerlijk dat je het op het forum laat weten.

veel plezier met je aankoop!
groeten Wim Matsinger.
Wim Matsinger

VorigeVolgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto