Hoi Wim,
Het is natuurlijk vervelend maar een aantal zaken die je aangeeft had je zelf ook kunnen zien.
Zoals gezegd ik ben ook 2x keer bij Frank geweest en beide keren ontdekte ik zaken aan de door mij bekeken auto die mij deden besluiten de auto niet te nemen. Misschien ben ik een zeikerd maar voor bedragen tussen de 4000 en 6000 euro verwacht ik iets goeds.
Een nieuwe Stosstang (bumper) wil niet zeggen dat de auto forse schade heeft gehad. Er kan een vervelende parkeerdeuk in hebben gezeten.
Ik weet niet hoeveel ervaring je in dit type auto hebt maar als je de kritische punten eenmaal kent zul je niet zo snel een verkeerde keus meer maken. De 1e keer blijft altijd lastig
Je moet een auto die je wilt aanschaffen altijd op de brug bekijken als je zeker van je zaak wilt zijn.
Dat de auto al in 010 heeft gereden had je op het kentekenbewijs kunnen zien bij de datum de toelating.
Ik ben wel met je eens dat hij de auto's mooier doet voorkomen dan ze in werkelijkheid zijn.
En hij zal best ongelast zijn maar wel met roest. Wat dat betreft heb ik liever een goed gelaste zonder roest.
Tja en wel of niet terug gaan is een keuze van jezelf. Buiten het feit dat je geen garantie hebt kun je wel je grieven kenbaar maken. En als hij zijn goede naam hoog wil houden zal hij daar toch denk ik wat mee doen. en je hoeft daarvoor denk ik niet eens in tranen uit te barsten.
En over je laatste vraag; Je bent lid van het forum anders had je niet in kunnen loggen. Om lid te worden van de club moet je (ik dacht 20 euro overmaken). Je krijgt dan een lidmaatschapsnummer. Hierover is met de zoekfunctie van alles te vinden op de site.<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2008/12/04 17:45