[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Trekhaak onder mijn amerikaanse station : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 06:34

Trekhaak onder mijn amerikaanse station

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Trekhaak onder mijn amerikaanse station

Berichtdoor Mark760 » 01 dec 2010, 18:04

Hoi,

Momenteel heb ik onder mijn W123 een lelijke plaat waar ooit een amerikaanse trekhaak heeft gezeten.

Tijdens de invoer heeft de RDW wel de trekhaak kg ingevuld.

Daarom wil ik nu graag een knappe trekhaak opmijn auto.

Past een standaard W123 station trekhaak ook op mijn amerikaans auto? Dit met de grotere bumpers etc?

Hoe zit een trekhaak normaal bevestigd op de auto?

Ik hoor graag,

Mark
Mark760
 


Re: Trekhaak onder mijn amerikaanse station

Berichtdoor adriaan300tdt » 02 dec 2010, 11:23

Mark,

Hier is een mooi topic over van forum lid Kenny; viewtopic.php?f=10&t=3313&view=previous

Als je een europese achterbumper neemt is het veel makkelijker.

Ik zit zelf ook te twijfelen om op deze manier een trekhaak onder mijn T te maken, maar ik wil eigenlijk ook de schokdempers in de bumper houden. Heb ik toch al een keer gemak van gehad, (paaltje over het hoofd gezien), met euro bumpers had ik schade gehad, en nu voelde ik de auto gewoon terugveren, en nog geen krasje op de bumper door die dikke rubberen strip.

Groet,
Adriaan
adriaan300tdt
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 79 gasten