Hallo allemaal.
Ik ben inmiddels begonnen met het lichtelijk opknappen van mijn 230TE. In de vloer, achter de passagiersstoel, ontstaat wat roest en ik heb getracht dat weg te werken. Echter, dat komt weer terug. Ook in het plaatwerk aan de buitenkant zit wat roest. Het is nog niet ernstig, maar het moet nu aangepakt worden voordat de wagen straks onder mij wegrot.
Ziehier mijn probleem: het is mijn enige (en dus dagelijkse) wagen. Ik rijd elke dag op en neer van Lelystad naar Almere Poort. Ik kan derhalve niet zonder wagen, dus alles waar ik aan begin moet binnen een dag te doen zijn, anders heeft het geen zin.
Daar komt bij, dat ik zelf niet zo handig ben: ik kan nog niet eens mijn rechter koplamp vervangen (lampje stuk), dus ik heb een serieuze uitdaging voor de boeg.
Eigenlijk ben ik daarom op zoek naar iemand die in Oost-Flevoland woont, die mij op basis van vriendendienst wil helpen (of mij wil uitleggen hoe).
Tips op het forum zijn uiteraard ook welkom!
Ondertussen ga ik morgen (=zaterdag) gewoon lekker met een staalborstel en een schuurpapiertje aan de gang.
Erwin.