[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Uitlijnen : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 09:55

Uitlijnen

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Uitlijnen

Berichtdoor Daweloo » 22 maart 2011, 19:33

Beste kijkers,

Na me APK heb ik de bevestiging gekregen dat ik de W123 300D uit 1983 moeten laten uitlijnen. Ik heb me laten vertellen dat bij deze auto iets anders ligt dan bij andere. Namelijk de achterbanden zijn ook uit te lijnen. Graag zou ik dit niet bij een Euromaster of iets willen doen, maar bij iemand die meer dan alleen nieuwe auto's heeft gedaan. Iemand die de kneepjes van het vak kent. Weet iemand een adres in de omgeving van Rotterdam die daar goed in is. Ik betaal liever iets meer voor kwaliteit.

Met vriendelijke groet,

René van Weel
Daweloo

Re: Uitlijnen

Berichtdoor Hans230CE » 23 maart 2011, 23:11

Neem eens contact op met Patman
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek