hallo,
ik heb van de week een nieuwe vacuümschakelaar gekocht bij de MB dealer met het nummer MA 000 800 10 73 voor het geld hoef je het niet te laten voor 11 euro ex de btw weet je alles.
maar ik heb hem gemonteerd in de deur en voor de technici onder ons het is het cilindervormig onderdeel waar de drie slangetje van de CV aan vast zitten en er is een verbinding met het contactslot waar mee je de beweging maakt open en dicht.
ik krijg het niet voor elkaar dit goed aan te sluiten zonder dat er vacuüm weglekt tijdens het open en dicht doen.
het werkt dus wel maar telkens als je de het stangetje van open naar dicht beweeg dan ontsnapt er vacuüm.
ik zal zo eens een foto er van maken en die hier plaatsen.
zijn er sleutelaars die toevallig dit onderdeel ook hebben vervangen.
ik moet eerlijk zeggen E-bay staat vol met het zelfde onderdeel en ik vind het er niet MB waardig uitzien.
de verpakking is al wel nostalgisch maar het onderdeel is niet echt om te zeggen dat gaat weer jaren mee.
als ik het stangetje van links naar rechts beweegt gaan de deuren op en van slot maar er ontsnapt lucht via het asje aan de achter kant van het cilindertje dus ben je zo door je vacuüm voorraad heen als de auto stil staat.