[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Veiligheidsgordels achter : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 23:26

Veiligheidsgordels achter

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Veiligheidsgordels achter

Berichtdoor rro » 13 dec 2011, 23:22

Het is gelukt! Ik heb een duitsland een prachtige 280 van 1979 gevonden met maar 48.000 km, eerste eigenaar... Dus een echte "garagevondst" die meer dan 20 jaar stil heeft gestaan. :D Is het mogelijk om er achter "orginele" driepunt gordels in te monteren? Hij heeft nu heupgordels
Met groet,
Roy
rro
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280E
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Veiligheidsgordels achter

Berichtdoor Trouwkoets » 14 dec 2011, 08:18

Jawel, dat is mogelijk. De onderdelen die daarvoor nodig zijn heeft de dealert nog wel, met uitzondering misschien van het 'oog' in de binnenbekleding voor het bovenste ophangpunt. En alles komt vroeg of laat langs op Marktplaats of Ebay.
Overigens denk ik dat je bij een auto die zo lang heeft stilgestaan je eerst moet richten op een paar andere zaken, zoals het smeren van alle draaiende en bewegende delen, en het vervangen van heel veel rubbers van de stuurinrichting. En ik kan me voorstellen dat ook de brandstofvoorziening een onderhoudsklusje kan gebruiken.
Veel succes,

Caspar
Trouwkoets

Keer terug naar Interieur