[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vergrendeling voorstoelen Coupe : Interieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 05:26

Vergrendeling voorstoelen Coupe

Alles omtrent het interieur (zoals bediening, bekleding, montage)

Vergrendeling voorstoelen Coupe

Berichtdoor Sven1978 » 30 dec 2010, 22:01

Heb mijn stoelen uit de auto gehaald om aan de bodemplaat te werken. Nu werkt echter de vergrendeling van de stoelen niet meer. Hoe kan ik dit verhelpen?
Sven1978

Re: Vergrendeling voorstoelen Coupe

Berichtdoor Hans230CE » 30 dec 2010, 22:08

Ergens een vacuüm lek of niet meer aangesloten na montage.

Let wel, die vergrendeling werkt enkel met gesloten deuren en draaiende motor, en dan kan het even duren voor het vacuüm is opgebouwd.

Dus je weet wat te doen morgen ;) :laugh: :laugh:
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Sven1978 » 30 dec 2010, 22:25

Dank je wel. Van de normen weet ik af.
Heb twee maal de stoelen erin en eruit gehaald om te checken of alle leidingen zijn aangesloten. en zelfs een andere set stoelen erin geplaatst, eb heb hierbij hetzelfde probleem. Naar verluid zou er bij een lek een licht sissend geluid hpprbaar moeten zijn.
Sven1978

Berichtdoor Hans230CE » 30 dec 2010, 22:28

Dat gesis mot niet, kan, maar niet noodzakelijk.

Je hebt een zoektocht morgen. Het kan overal zitten, voor het zelfde geld heb je de connector in de deurstijl losgetrokken, ...........bijvoorbeeld

Zoek een op vacuüm in het zoekforum?? Wie weet 8-)
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Sven1978 » 31 dec 2010, 08:51

Dank je wel voor de info. Vermoed dat ik wat te weinig geduld heb gehad met het opbouwen van de druk. Het werkte ineens toen ik gisteren naar huis reed.
Sven1978

Keer terug naar Interieur