[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Verstuivers 300D : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:17

Verstuivers 300D

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Verstuivers 300D

Berichtdoor dereiziger » 02 nov 2010, 16:55

Na zoeken hier heb ik het nog niet kunnen vinden dus dan maar even vragen .. heb vandaag de motor aan de loop gehad
En wat blijkt er komt een redelijke hoeveelheid brandstof bij de verstuivers langs naar buiten.. voordat ik eraan ga zitten .. wou ik eerst zeker weten wat te doen ..

Moet ik ze vaster draaien en hopen dat het dan over is ..
Of is het beter ze eruit te halen,en wat dan ..

Zelf denk ik dat ze wel goed zijn nog , de motor start iig direct en loopt mooi regelmatig

Ton
dereiziger

Re: Verstuivers 300D

Berichtdoor Semrick » 02 nov 2010, 18:26

Soms lekt er ook brandstof langs de retourleidingkjes die op de verstuiver zitten. Het lijkt dan of het via de verstuiver zelf komt maar het lekt eigenlijk langs de verstuiver naar beneden. Je zit dan ook nog wel eens luchtbelletjes langs de verstuiver waardoor het lijkt alsof de verstuiver zelf lekt.
Ik zou zeggen controleer de slangen even en vervang ze in geval van twijfel. Dat zijn de kosten niet.
Dan even de omgeving van de verstuivers reinigen met remmenreiniger en kijken of de lekkage over is.
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto