Ziezo, de Mercedes isvrijdag opgehaald in Duitsland en naar z'n nieuwe thuis gebracht.
Rijden en schakelen liep prima. Alleen het sturen was minder, zo'n gevoel van constant te moeten bijsturen.
Stuurhuis zal 'ns moeten geregeld of gereviseerd worden vrees ik. 'n Grote beurt krijgt ze toch eerstdaags.
Kan je thuis eindelijk aan 'n grondige inspectie beginnen en zie je toch nog een aantal dingen die je eerst niet had gezien.
Lekje radiator, flink gaatje in middendemper (wordt wellicht moeilijk om juiste demper te vinden met die ingbouwd G-kat
('t moet allemaal groen hé) Roestblaas onderkant achterspatbord en voor rechts naast de kriksteun.
Ook de achterbrug zweet wat.
Voor de rest harde en mooie bodem zoals je van een auto met 110.000 mag verwachten. Heeft wellicht weinig pekel en andere rotooi gezien denk ik. M'n zoon heeft het interieur gepoetst en nieuwstaat is niet overdreven.
Eerstdaags naar de douane en de 29e moet ik naar de invoerder voor het gelijkvormigheidsattest.
Heeft iemand afstelgegevens aub ? Klepspeling en afstellingsgevens ontsteking ?
Wordt vervolgd....