door Trouwkoets » 15 feb 2008, 21:12
Roel, dank voor de input. Op dit moment van het project 'juweeltje zoeken op het forum en daarbuiten' doen we alleen eigenlijk alleen links naar hele topics, met soms een uitzondering als er een juweeltje in een verder oninteressant topic zit.
Op dit moment editen we nog geen tekst, we verzamelen alleen maar verwijzingen naar interresaante lectuur. Als we de interessante lectuur gaan redigeren (wat op zich een hele lastige en zeer tijdrovenede klus, waar veel kennis en kunde voor nodig is) dan komt pas echt de waarde naar boven van alles dat inmiddels hier is geschreven. Maar zover zijn we nog lang niet.
Sommige manieren van kennisoverdracht, zoals het verhaal hierboven van jou, leent zich niet goed voor het 'forum formaat'. De software waar deze site op draait biedt ook de mogelijkheid voor het plaatsen van artikelen en blogs, maar daar wordt op dit monet weinig/geen gebruik van gemaakt en het is nauwelijks te vinden.
Ik kan op dit moment niet zoveel met je input hierboven. Je kan wel een nieuw topic openen over verzekeringen en daar je verhaal in publiceren, of een bestaand topic over dit onderwerp misbruiken. Geef vervolgens de link door aan mij in dit topic, oiefst met een beschrijving waarom het nuttige info bevat, en ik neem een oink naar het topic op in het overzicht.
En een link doorgeven doe je zo:
Elke posting in een topic heeft een nummer, dat staat rechts bovenaan de posting. Klik rechts op het nummer en kies Eigenschappen. het Adres wat je vervolgens ziet is de link (url) naar dat bericht. dat wil ik graag hebben.
Bedankt en succes, ik zie het wel verschijnen
Caspar