door Hans230CE » 01 apr 2009, 22:45
Ik ging deze morgen tanken en toen kwam een me volledig onbekende vrouw naar me die zei; "Die van u ziet er een stuk mooier uit dan die van ons". Ik bedankte de vrouw en toen bleek die samen met haar man een W126 te rijden, toen deze uit de carwash kwam zag die er echt niet verkeerd uit. Mochten wel een paar leuke velgen onder ipv die plastiek doppen.
Bleek eeen NL wagen te zijn, KK*5FD, een 380SE, maar wat bleek; WAM verzekerd geregistreerd Nee , hopelijk geven ze meer uit aan verzekering dan aan carwash!!! Of hopelijk maken ze mijn erf niet onveilig met een niet verzekerd VTG. Nu in principe kan dit in het buiteland geen kwaad, ieder niet verzekerd vtg in het buitenland wordt gedekt door het verzekeringsfonds van zijn eigen land. Dus dat busje in "parkeerplaats" is in B verzekerd door jullie allemaal. Maarja tegen dat je dat geld op de bank krijgt...........
Had natuurlijk mijn fototoestelletje niet mee, en toen hij weg was dacht ik, kieke er zit er 1-tje in je GSM, maar die is pas nieuw.
_________________________________________________________________________________
A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.
Gtn van ant zeetje, Hans