[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Echt zonde . : Algemene vragen over jouw auto - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:19

Echt zonde .

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re:Echt zonde .

Berichtdoor MajikSimon » 04 jun 2009, 17:53

Zo is het maar net Sgt peppers.
Iedereen kan alles overkomen inderdaad.

Niemand staat boven die wet.

'Vroeger' vond ik 12 steden 13 ongelukken daarom ook wel goed. Ze lieten altijd mooi zien hoe goede mensen slechte dingen overkwamen. Ondanks goed opletten en alle beste bedoelingen. Onverwachte wendingen etc. Als ik het nog wel eens terug zie maakt het niet zo heel veel indruk meer. Vroeger was alles beter he;)
MajikSimon

Berichtdoor Weizengelb » 05 jun 2009, 13:21

Ik ben het ook met Semrick eens. Zo'n discussie mag ook best hier gevoerd worden vind ik, zo leer je ook eens wat meer meningen kennen en worden sommige dingen waar je misschien nog nooit aan hebt gedacht duidelijker.

In duitsland krijg je trouwens altijd meteen een boete of PV wanneer je schuld hebt aan een ongeval. Dat zou in NL ook wel mogen vind ik omdat dan juist duidelijk is dat je een gevaarlijke situatie hebt gecreeerd in het verkeer.

Ook hoe de W123 zich heeft gehouden in een ongeval zoals dit vind ik zeker heel interessant! De kooi ziet er inderdaad nog goed uit.

Ik denk dat de bestuurder flitsend (als een gek?) tussen vrachtauto's door heeft willen in/uitvoegen, dit kan dus de consequentie zijn end an is hij er nog goed mee weg gekomen denk ik, ongevallen kennen geen genade...

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Liefhebber » 06 jun 2009, 00:36

hoi,

dit is natuurlijk een gebed zonder eind,en emo'ties spelen een duidelijke rol.dit gun je niemand,en niemand wil dit meemaken,ongeacht de schuld vraag.maar ik vind wel dat je een situatie,objectief moet beoordelen.ga maar eens in de stoel van de rechter zitten,wat hanteerd deze man,vrouw aan informatie om een oordeel te kunnen vellen.sporen onderzoek,getuigenverklaringen,verklaring verdachte.omstandigheden van invloed enz.ik vind wel dat(juist)publiekelijk,een mening gevormd mag worden,deze situatie kan ik en niemand beoordelen aan de hand van publiekatie's in de media.dus ik ga hier niet over speculeren,en laat het in het midden.semrick nogmaals kan ik goed begrijpen,zeker als je al meerdere malen bij een vergelijkbaar ongeval betrokken bent geweest.waarbij door roekeloos rijgedrag,onschuldige mensen gedupeert raken,en meschien wel voor het leven .....en in het ergste geval.
maar gelukkig hebben wij in nederland een rechts systeem,die hier de verantwoording in neemt,en de schuld vraag beoordeeld,veroordeeld.(hier dus duidelijk niet van toepassing)niet aan ons.

ps laat dit een les zijn.

gr hans
Liefhebber

Berichtdoor broker » 06 jun 2009, 00:39

Ik mag hopen dat de forumleden ,die zo'n uitgesproken mening hebben over degene die daar zijn fraaie Benz aan vellen heeft gereden en daarbij bovendien nog in het ziekenhuis is beland ook, zelf iets milder beoordeeld worden in het geval dat ze als bestuurder falen. En als Semrick beweert dat hem dat 100% zeker niet zal overkomen, dan zal het voor hem ook geen moeite kosten om over het water van de Nieuwe Maas te lopen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is: degene die beweert dat hij nooit fouten in het verkeer maakt, liegt dat ie barst en denkt dat ie onze lieve heer zelf is. Meestal loopt een fout goed af maar zo af en toe heeft het grote gevolgen door een bepaalde samenloop van omstandigheden.

Groeten, Jan.<br><br>Post edited by: broker, at: 2009/06/06 00:40
broker

Berichtdoor Hans230CE » 06 jun 2009, 10:24

Wat is dit een overloos gelul zeg.

Plots worden de Belgen erbij gehaald, waarom is me nog steeds niet duidelijk, maarja!

Is het bij jullie misschien niet opgekomen dat hij zijn kroonkurken aan het oppoetsen was en niet zonder wieldoppen wilde rijden? Of dat de vrachtwagen ook plots remde en zijn stoplichten defect waren?

Nu gaan jullie maar lekker verder met dit gezever.

Zeer spijtig van de wagen, en die man zal het wel halen, een week of 2 geleden nog bij een dodehoek ongeval geweest. De fiets had geroeste spaken, erg Hé. Nu de vrouw moet ze niet meer oppoetsen.

Snapjum!
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Weizengelb » 06 jun 2009, 11:38

Ok, ik wil ook niet beweren dat het zeker de bestuurder zijn schuld is,
maar ik vind de discussie wel kunnen.
Er wordt wel meer bediscussieerd in nederland.

En wat betreft niemand iets toewensen, natuurlijk niet, hoewel ik soms wel mensen zie rijden op een manier dat ik op dat moment wel graag zou zien dat ze zo tegen een betonnen muur knallen (ipv mogelijk een fietser)

maar nogmaals, niet gezegd dat in dit geval niet de vrachtauto plotseling heeft geremd, er wordt tegenwoordig helaas vaak weinig afstand gehouden.
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto