een vraag:
Net mn 230C 1978 terug opgehaald. Kleppen laten stellen, onsteking afgesteld, grote beurt.
Toch blijft hij onregelmatig lopen, vooral als hij op continue snelheid moet lopen maar niet echt hoeft te werken. Dan schokt hij wat en da's niet comfortabel.
De garage vermoedt dat het aan de vlotternaald ligt en de CO² stelschroef (?). Hij krijgt kennelijk soms wat te veel en soms wat te weinig mengsel. Voorgelegde opties zijn nu een andere 2e handse carburateur of een revisiesetje met aanvullende losse onderdeeltjes. Bij een 2ehands carburateur is er geen zekerheid of die het euvel gaat verhelpen. Revisie gaat kennelijk nogal wat tijd kosten.
Heeft iemand ervaring (en zou iemand me kunnen helpen) met het reviseren van de carburateur of fijntjes bijstellen?
Ik wil er komende week graag me op vakantie, maar zit niet echt te wachten op een hortend en stotend rijden....
Alvast bedankt voor de reactie!
Joost