Ci@o!
Op 't moment dat je een andere auto krijgt, dan beginnen die auto's altijd opeens vaker te verschijnen op de weg...
Mijn jongste zoon herkent ze ook (vanwege de ster), gilt ie weer 'Musjeedus' en ziet dan een bus...en potjandorie heeft ie ook weer gelijk. Ik zie dus ook zeer veel Benzen onderweg de laatste tijd en ik begin nu ook al de W123-types te herkennen.
Ik zie nog steeds een Snoek iets eerder, maar vandaag rond Beilen, zag ik maar liefst 4 tegelijk en ik meende zelfs een heuse donkergroene coupe gezien te hebben.
Twee dagen geleden kwam ik 2 sedans tegen, maar echte groeters waren het niet. Gelukkig kwam ik even later een heftig groetende coupe (een voorloper van die van mij uit de beginjaren 70) tegen. Zijn de W123-dudes niet van die groeters of komt het dat er echt nog te veel W123's op de weg zijn en flauw worden van het groeten. Dat heb ik altijd op de motor tijdens de TT, waar ik dichtbij in de buurt woon. Niet dat ik dat groeten verplicht vind, maar 't heeft altijd wel wat van die lui met een zelfde soort voorliefde voor een bepaald voertuig.
GROET, Bluedog