door MBvO » 28 aug 2009, 19:07
Jahoe!!!!!! Hij is er door, niks geen herkeuring, en ik me maar zorgen maken!! Ik ben er weer voor een jaar vanaf. Opmerkingen: wat remkrachtverschil op de vooras (links voor remde "2,2" en voor "1,5", bij de 2e test was de afwijking iets minder) en hij zweet wat olie langs de krukaskering (maar niet zoveel dat het drupt, dus geen probleem, dat valt wel te verhelpen met lecwec als ik er volgend jaar weer naar toe moet). Wel werd ook opgemerkt dat hij er van onder heel goed uitziet, ze zeiden dat dat vaak minder was.
Het lampscheurtje is niet over gezeurd, dat m'n mistlicht achter nogal moeilijk aanging ook niet (beetje freubelen met de knop, schiet er nogal makkelijk af in alle standen als ik 'm tot de 2e klik wil uittrekken).
Dus, me maar eens verdiepen in het verhaal 'remklauwrevisie'en zien of ik dat zelf aandurf/-kan!
Bij vragen weet ik u te vinden!
Volgens mij kunnen Nederlandse auto's inderdaad tegenwoordig gekeurd worden hier, maar ik heb een origineel Spaanse auto (van Duitse afkomst, dat dan weer wel), op Spaans kenteken.