door PeDe » 23 feb 2010, 08:08
hahaha, Jan, wat een verhaal, ik zat zeer gespannen te lezen, maar het liep gelukkig af als een echte 'feel-good-movie'.
Ik betrap me eigen helemaal op zweetdruppeltjes op mijn voorhoofd (ook niet verwonderlijk hier met de 40 graden in de schaduw....). Tamara en ik werken nu op een farm in Western-Australia vlakbij Perth. Erg leuk!!
Wat Toyota betreft; dat rijdt ongeveer 50% van alle Australiers (en ook veel Holdens (Australische versie van de Opel) en Fords trouwens). En dan vooral de grotere Landcruisers.
Tamaar en ik hebben ook een ' bedrijfsauto' die we vaak gebruiken op de farm (afstanden zijn groooooot). Dat is een Landcruiser met openlaadbak uit '87 met een V6 4 liter diesel met bijna 4,5 ton..........ook machtig spul en voor het gevoel onverwoestbaar!
Groet,
Peter.
UPDATE: het is uiteraard geen V6, maar een 6 in lijn en de teller schijnt ruim 8 jaar stil gestaan te hebben; de beul heeft al minimaal een miljoen gelopen. Kijk, dat begint op de W123 kwaliteit te lijken!! hahaha<br><br>Post edited by: PeDe, at: 2010/02/25 06:37
Das beste, oder nichts!